Friday, November 5, 2010

sengsara

kenapakaubaca.[?]

nak mintak tolong je. tolong lah paham kondisi hidup aku yang memang melarat nak mati ni.kalau boleh aku taknak sorang pun ganggu aku buat buat masa.aku tak sihat macam biasa. badan aku sakit. kepala aku sakit muka aku sakit belakang badan aku sakit depan badan aku sakit peha aku kaki aku tapak kaki aku sakit.---sakit = penuh dengan bijik bijik berair. tolong lah faham bukan sombong atau bongkak, cuma buat masa ni aku terkesima sekejap dengan life aku. apa jadi dekat kulit aku nanti? apa jadi lepas ni? lepas tu.benda ni mungkin elok atau tak. terima kasih la kat sesiapa yang ambil berat, buat kawan teman dan sepupu sepapat dengannya.tak kisah la korang nak cakap apa.
mungkin minggu depan straight aku tak datang.mana mana kawan yang baik hati,tolong la susun kan meja,gam kan nama SPM dekat meja aku atau yang sepatutnya.terima kasih. hidup aku memang seksa sekarang.tapi aku tak boleh kalah. harap aku sihat.wallahualam..

2 comments:

sally atikah said...

:'(

zyda said...

jerin, sabar ok.
ni kan dugaan . mesty ade hikmah..

There was an error in this gadget