Monday, November 1, 2010

drama merepek



kenapakaubaca.[?]
"muka aku ni ada ke muka tak jujur dan tak setia?? oh ada?! kthnkbyenite "-H.A


watdehel watdehel entah mana tah cacar ni datang lepas tu terkena tempias dekat aku sumpah seksa tak gatal cuma pening kepala dan demam tahap kronik rasa nak mati menempuh SPM lalu dilanggar lari oleh kapal selam balblbalbabla -.- ni la bala tulah ada orang cakap tak kena samak dulu sebelum turun subang main kincir atau tulah nogori kalah dengan kelate.asal semua cakap macam tu? ramai gila kot.mentang mentang den orang nogori,ekau samakan den dongan somua tu haha. no no no this is not the bala oleh sebab yang demikian,ini adalah bala / ujian / malapetaka yang aku kena lalui. EH bukan sakit tu salah satu ujian Allah ke? hurhehehhruerere. atau datangnya dari baby yang ada ciken pox [?!!] dari sini dah tunjukkan yang basopyll neutropyhll leucocytes moncytess [berjenis jenis sel darah putih] yang lawan virus dalam badan yang haram jadah semua sekarang macam takde function. apa lagi lawan la lawan la sell cacar tu sedihnya -.- ok ni dah tahap kufur dah ni,kira ok la sel sel tu semua ada kalau tak kau dah mati kekeringan dah -.- oh cakap pasal mati,tadi ada kawan ibu /ayah meninggal dunia .al-Fatihah. .........


**
"kita datang dari tanah,kita kembali ke tanah balik" :/

ok stop sedih sedih. nanti air mata habis pulak tak dapat buat drama tahunan nanti.cukup la aku dah habiskan air mata 5 liter [?] sebelum sebelum ni.sekarang aku ingin pandang ke depan,tak kisah orang nak kata apa janji aku jadi diri aku yang sebenar." ehem ehem jerin,siapa cinta anda sekarang?" ha? cinta ? bukan aku heartless ke sekarang? tiada siapa di hati walau jauh di sudut masih mengharap. bak kata sai,"harapan itu kejam" sebab tu aku tak mengharap sangat harapan aku terlaksana,mungkin dia dah ada orang lain. tak pasal pasal aku di cop perampas pulak.wakakka -.- eh enoying nya asal borak pasal ni? bukan dah beriltizam ke semuanya,dah berazma dan berniat tak mahu borak pasal ni? huhruheruhruhe tapi tak boleh resist la. bagi aku perasaan dengan diri memang tak boleh dipisahkan.betul kan? hohoehoe. "kau tertarik jiwaku,buatku rasa rindu" semua tahu tak,kadang kadang orang luahkan perasaan dengan kata kata kliseee dari taip-an dari muzik dari sajak dari gurindam segalajadah dari quote quote fasik asi semua dan tanpa meragui semua tu hanya palsu belaka fake hope fake harapan .itu memang lumrah :'(

semua sama je.berasa tertipu ditipu life life.mungkin belum tiba masanya lagi [berapa kali tah ulang] .aku jeles dengan dia?Tiada sebab aku jeles. Dia dah ada kehidupan dia,aku masih mencari kehidupan.rasa nak je mulakn hidup baru dan itu maknanya aku kena jadi baby balik uwekkk uwekkk haha baru la hidup ceria gembira dan sentosa. ok watdeheling aku merepek panjang ni? ---tapi memang aku suka diaaaaa awww ^.^ memang tak boleh kata apa la ekeekek

"apa salah kan nak bagi orang jeles kat kita. jeles tanda sayang [!] tapi for now jeles tanda sakit hati :/"


"aku tak tau la kau ada perasaan yang sama ke tak.aku masih ragu ragu.sekejap kau bermesra dengan dia then dengan dia. jeles."
//
OMGGGGGGGGGGGGGG baru sehari tak datang sekolah banyak betul miss itu ini miss [bukan miss rindu-miss = hilang informasi] itu la ini la IPTA itu la mati mati sekali hilang baru terngadah. "oh macam ni kau yer,dengan dia laju je reply SMS,dengan aku berkira kira" nvmind orang bajet bagus memang macam tu. ceh. malas malas menaip lagi dah jari dah kejang aku rasa aku dah mental disorder dah ni guna ubat cacar yang macam air warna kelabu tu dah tompok tompok badan aku dah la tak mandi lagi sejak pagi ahad wuhuuu bestnya jimat air hihihihi bau badan pun kalah loji bergerak alam flora tu.nyheiheiiheu...

p/s: rindunyaaa suara 'besar' .hahaah

1 comment:

Dandelina said...

cepat sembuh. rindu nak stoker. haha