Sunday, October 31, 2010

Dejavu II



kenapakaubaca.[?]
"kenapa benda ni berulang balik?? den pun tak tau huahuhurhua :D "-H.A

hebat gerak johor pagi tadi dekat ayer hitam semata nak beli pinggan mangkuk dan sampai KD pukul 3ptg tadi hebat hebat yang paling hebat sampai sana tak sampai 2jam 30min memang macam roket ,roket pun kalah dan yang paling terpaling hebat aku dilanda cikenpox atau cacar air eh atau bintik apa tah .takutnya malunya nak alami semua ni [alami kepenumbuhan cacar di kulit] lepas ni hilang la kulit aku mesti timbul bintik bintik yang tak menyenangkan benci sial. dan yang paling hebat sepanjang perjalanan pergi dan balik aku tidor kroh kroh kroh tak berfungsi sesen pun aku dan lagi hebat,penat bawak addmath sejarah pisix kehulur kehilir tapi tak pernah siap.untuk tak kata aku lupa diri,ye jerin, SPM lagi 23 hari .huheruerhereu. Dan seterusnya, sumpah aku sedih. ni yang tak hebat. dah la .aku tak sanggup berdrama lagi dah. kalau itu yang anda mahu,itu la.tak boleh cakap apa la. "seseorang yang selalu think negative about love,memang negative feedback la yang dia dapat" aku? aku masih teruskan kehidupan macam biasa. cuma tak sebahagia dulu,tak sesenyum dulu dan sedang berusaha cari jalan untuk keluar dari semua ni. anda,awak,kau,beliau tak pernah nak heran ? so kenapa aku pulak perlu heran? orang kata,"tuba di balas tuba." bagi aku , "tuba dibalas madu" itu lebih baik.itu lagi tak mengeruhkan perasaan,itu lagi lagi tak mengecohkan semuanya dan yang terpaling sedih sekali, "tolong pulangkan semuanya." //goobye sekolah hai cikenpox gudbye 2 hari sekolah hai seminggu cuti mhueuhueher. // suxxxxx nogori kalah acah acah leading bila minit ke 14 1-0 dan acah acah loser bila minit ke separuh kedua. huaaaaaa :'( benda yang berlalu takkan berulang. bagi la kelantan menang,bagila.kalau tak habis satu stadium kena bakar buat rugiii je. politik dengan bola kelantan memang tak dapat dipisah. -.- takpe nogori,tahun lepas dah menang kan? bagi la can huurherhurheu . eh kthnkbye nite. tengah pening fikir apahal la ciken pox ni,menyesalnya cium anak orang yang terkena ciken pox, comel sangat!
lupakan atau teruskan? let me think first.
terkejut party aku.terkejut la tu hahahha 2009 ♥
bila gembira aku buang kawan
buang sebab dah jumpa
kononnya si penyeri hati
sax
semua tu tipu.
aku nak cari balik kawan aku.
itu lebih baik.
lebih menggembirakan
tapi aku takkan lupakan
semuanya.
ianya di panggil karma tahap cipanzii kronik gila bila benda yang kita expected tu yang konon selalunya berjalan lancar,cool gempak habis ,semua nak heboh suku sakat nak bagi tau yang kita bakal lakukan itu gah,pergghhh ,dipandang tinggi semua but tiba tiba sesuatu berlaku yang amat jengkel,dangkal,tak dijangka,selalunya bakal dikonkludkan dengan sedih hilai duka pedih dan itu memang kehidupankan? memang macam tu dan akan sentiasa macam tu.mungkin yang dekat Atas sana mahu menguji hamba hamba nya menempuh dugaan yang hanya manusia anggap besar tapi bagi Dia,itu hanya ujian remehtemeh tapi manusia je lemah nak hadapi semua tu. haih/lemah macam aku.aku memang lemah. contohnya baru cium baby sikit dah kena jangkitan ciken pox? aduyaiiii lemah lame o contohnya baru kena arah dah melenting dan baru cemburu sikit dah havoc satu blog.that's me.kalau tak suka cakap awal awal or jauhkan diri je.

KONKLUSI ANAK AYAMNYA: manusia sendiri yang perlu berubah. bukan hanya sekadar omong kosong taip kat blog taip kat sini huga huga sini situ last last habuk pun takde.usaha hilang azam kosong.macamana nak berjaya?

--> AKU?? AKU NAK TIDOR NI WUHUUUUUUUUUU ESOK DAPAT CUTI FREE OPCAS BAGUS NYA DAPAT CUTI SEMINGGU NYEHEHEEHEHEE


No comments: