Wednesday, October 13, 2010

when A,its A,not B -.-'




kenapakaubaca.[?]
"aku suka bila orang pandang rendah dekat aku,bagi macam macam perspektif negatif yang holistik terhadap aku.terima kasih."-H.A

Oh hari hari, hari yang lucah tahap gay nak mampus puas isnin menyundal sini sana sebenarnya tak puas lagi sebab aim utama iaitu wayang tak dapat dilaksanakan ekoran kegemelapan film film yang tak sedap langsung ditayangkan.not my taste.kalau ada pun dah tengok buat apa -.- sooo klise. dan disambung pula sundalan fasa dua pada hari rabu berikutnya ,hari ni la tongong [pinjam bahasa] aww pergi menyundal memang tak plan langsung memang on the spot -.- "weh jom pergi wayang nak hari ni murah wayang rm6 jimat duit tak payah keluar duit banyak banyak tambah rm3 dapat makan hotdog ikea nyum nyumm jimat lagi pitih dan metro bas mama support rm2 .jimat jimat -_- " "semuanya rm9 je hihih dapat makan tengok wayang" oleh itu kaliang kaliang semua jangan la kufur nikmat jadi munafik fasik semua.rezeki not be pushed,maut dont be find -.- merepek? suka hati la.blog aku bukan kau muahaha. dan aku tak paham dan mengerti seberapa mengerti orang yang cemburu,orang yang mengata tak pandang diri ,orang yang ego berlagak pura pura suci depan lain belakang lain haih .peliknya orang zaman sekarang? tengok kalau kau jejak ke tempat tu sepuluh cermin aku bagi kau untuk dijadikan cerminan masa hadapan. Today is my day,esok siapa tahu? hueheu.Malas nak ulas panjang.mulai hari ni kau jaga kain kau,aku jaga kain aku walaupun aku tak pakai kain.[kain pelikat tu kain ke? bukan benang?-.-'] OH sejak berjiwang karat magnesium ala ala dalam bercinta padahal tak ni,posting aku semakin kurang humorisme nya dan terlalu banyak benda benda tona tona jiwang yang tak sepatutnya di isi dalam blog ni.sampai kan "dzul pun kata my blog is kurang kelakarnya" .aww jangan la komplen bebanyak dzul haha nanti merajuk jari aku nak menaip hilang siapa mahu ganti cari bayar? -.-' Bukan tak kelakar,macamana nak kelakar kalau setiap hari aku diperhidangkan dengan mood mood sux sux sux jiwang jiwang jiwang gembiranya takde kalau ada pun hanya pecah dibibir tak pecah di hati / jari .enoyingg. life is full with kehipokritan.sambung balik menulis meraban pasal hari ni.seperti biasa kita akan sentiasa terselamat naik bas metro yang lajunya tak cecah pun 20km/h -.- yang bila rapid potong dia tetiba ada turbo nitro segalajadah.aku suka cakap pasal benda ni entah kenapa.cita cita nak jadi driver bus kot [?] siapa tahu. -.-' Dan berakhirnya paper EST = Esok Suka Latu / Eh Salivary Leleh? / Esok Senang Tiru [pelbagai term songsang yang diberi oleh budak budak smks10] menandakan mereka mengambil EST sebagai terpaksa dan dipaksa untuk memenuhkan kuota 10subjek perlukah?Many orang cakap yang paper est ni susah untuk dapat A tapi senang untuk lulus setakat lulus 40% semua boleh.yang A ni susah .kenapa aku ambik? aku pun tak tahu.gahaha kalau ada doraemon mesin msa nak je flashback balik masa tanda borang SPMsax ,drop edmet drop kimia drop est dan apa lagi -.- semua nak drop baik takpayah belajar pergi masuk hutan kawan dengan amirul -.- baik flashback masa umur setahun ke 2 tahun ke. eh termerepex panjang sebenar nak cakap berakhirnya paper EST hari ni berakhir la trial SPM 2010 haha bangganya dah habis ,result macamana pak jerin oi? result? ada ke result?apa tu result?makanan? mainan kereta kontrol? -.- persetanzzzzkan -.- kita tunggu SPM pulak lepas ni wuhuu lamanya lagi 40 hari.sentuh buku pun tak keluar sini sana dana tak keberatan aku nak kata aku nak BERUBAH! [mesti sapa sapa yang dah dengar ni sejak bulan MAC 2010 dah jelik muak dangkal jengkel sampai tercabut kerongkong anak tekak anak mata anak segala anak la -_- ] eh tengok je la nanti macamana mamat poyo ni berubah jadi baik sesuci lebaran semula.oh dah penat jari merepek.permisi.

p/s: jaga la diri baik baik awak oih. Jangan fikir lain.fikir kesihatan dulu :)

No comments: