Friday, October 22, 2010

AdmetDi [?]





kenapakaubaca.[?]
"penat menyundal penat mulut berpotpet sini sana penat diperlikutukkeji dan terima kasih :D "-H.A

* gambar tunggu puan sri si pemilik SMKKD10 balik dan uplod guna unifi dia.calobete*

tajuk mungkin ada terkena mengena sikit nanti la last last but not least nanti aku cerita tapi sekarang aku nak cerita...cerita..hmmm cerita apa eh? cerita rania? HAHAHAAHAHAHAH cerita err malas la nak cerita sebab blog ni bukan tempat story telling,spelling competition,tempat pidato huga huga sini sana bukan bukan atau yang sekutu dan sama waktu dengannya. Hari ni sumpah penat gua capek tak tidor petang ,memang yang paling ujub sekalilah selalu aku bila time petang mesti dah kroh kroh kroh tidur membutakan mata sampai terkeluar taik mata [?] kalau ada rezeki bangun la sebelum maghrib,kalau takde rezeki ambikk kau mimpi la hantu setan yang bukan bukan sebab tidur masa magrib.eh bukan tidur masa maghrib je tau yang mimpi bukan bukan,mimpi tidor masa asar pun sama -_- Lagi seram kot.deduksinya,tidur la masa magrib kalau taknak mimpi yang bukan bukan.Lebih lama anda tidur,lebih cerdas dan tongong minda anda.OKOK itu tak malang yang malang sekali tapi yang sebenar lagi benar ianya memang hakikat yang tersangat sangat hakikat bukan kufur hakikat .sakitnya luluhnya hati pagi pagi buta dah kena perli tulisan kecik.kecik ye? haha memang kecik pun sampai terbeliak mata mata semua orang.elok la tu.takde la sepett je memanjang.ni tak,pagi pagi mata kuyu je,bularkan la mata tu bila tengok tulisan aku. ehh teremo pulak. takde la.memang kecik pun.aku memang tersangat terima hakikat tu dan dan aku tak tahu apa cara terbaik tersesuai ter-best sekarang untuk aku tukar saizz tulisan sebab SPMMMMMMMMMMMMsax lagi 30hari samting? macamana? ingat senang nak tukar tukar tulisan? tukar tulisan lagi susah dari tukar awek atau tukar bini atau tukar status atau tukar anak atau atau dan sebagainya.-.-' haih haih aku mesti mesti mesti cari jalan penyelesaiannya ,ok tidor dulu mana tau dpaat petunjuk hidayah dalam mimpi? cehhhh. "orang tu lalu depan kelas mana nak pandang dahhh! " :D eh cepatnya aku OK pasal result trialsuxx . buat apa nak sedih lelama kan? oh dan itu memang tak sedih,aku lagi sedih kenapa aku ni kufur sangatsangat memang iman goyah tolak sikit iman jatuh 34% tarik sikit pujuk rayu iman bertambah 74% lalala iman tak konsisten pun.siapa tah setanzzz mana tah pujuk rayu lidah bercabang diorang suruh aku berjinak jinak untuk online semula.Ninja saga mungkin?? apa tu? -.-' haishh aku taknak online atau tergolong dalam apa apa yang ada kaitan dengan online la.aku nak berubah [!] ok jerinn. dont make funny joke in the middle of road,later u will be 'lenyek'ed by the big car -.-
"wah tahniahh ! cepatnya cinta kau dah beralih arah.dont know tujuan yang sebenar kau buat macam tu.haihhh .letih tengok tapi sweet"" :') sweet macam gula gula masam lot100 yang ada banyak perisa tu. ok persetanzzkan ini baru introduction belum capai klimakss peleraian hiperbola segala jadah lagi,"lucah korang tolak tolak tarik aku .jeles? nak rampas dia dari aku?" dia memang merubah segala. aduyai tak tau nak luahkan macamana [dah stat jiwanggggggkaratzzz untuk langkah keselamatan lagi safety sila jauhkan diri anda dari dia -.-'] eee malu la! hahaha but yang tersedih lagi sedih sebab dah tau alasan dan sebab musabab dia .sedihnya. bukan jodoh [??] umur penghalang? "awak berdua sweet sangat.kalau dah ditakdirkan bersama.tak hairan la. saya tumpannnnnng bahagia hihihhi" --> ni luar je.dalam hati?? gurhhhhhh! HAHA. :D kejap nak buat cerita of the year kejap --> to be continued .apa aku merepekxxxxssaiko?? ni nama dia terlalu penat sangattttttttttttttttttttttttt sampai dah meroyan tahap karma dan peleraian cerita di atas adalah dengan menjadi orang yang tersangat jakunnnnn batakzzzsukunnnnn bila tengok mekdi dah baruu uiyoooooo gilaa collzzz gila cantikk harga tetap mentenn u . ""saya ada kawan nama dia -tutttttt- dia ada suka seseorang tapi dia tak mengaku.dia amat malu malau kucing untuk mengaku bila ditanya dia marah sambil terblushing dan sebagainya"perghh macam makan dekat luar negara" [ni lawak,gelak arh] -.-' "member aku cakap mekdi dah hitam dohh" "mekdi penuh cctv balablbalalbababalb" orang jakun memang begini. Gila meroyan sampai agenda utama yaitu nak ulangkaji addmeth hampir terpesong dan tersasar nasib baik laaaaaaaaa aku buat lebih kurang 5 soalann syiokk kot.semua punca dia dajjal =leptop ibarat menarik medan magnet diri untuk menyentuh nyentuh dia -.- annoyingggg tapi best tapi tak best tapi sedap tapi tapi tapi ok bye permisi . -.-'

p/s: "nak tahu? memanggss sakit hati tunggu punya lama sampai tertidor jugak dengan harapan dapatlah SMS jugak tapi ibarat mencurahkan telur ayam ke mulut naga,sambal belacan di cecah tak sama dengan budu.sedih tau -.-' sobs sobs .tapi nasibla............ :) "

No comments: