Tuesday, October 5, 2010

what if and only if only i yang bertepuk sebelah tangan [?]


ehhh comel la! ahahah puji diri :P

kalau tak disenset nanti diorang besar kepala.baik senset.ni la jepun tu -.-

saya ada mereka semua.

kenapakaubaca.[?]
"perlu ke nak kawan pun jadi isu?haih tak faham! "-H.A

"setiap angan angan harus diperselitkan dengan usaha agar kejayaan mencapai jua akhirnya"


aww aww sebenarnya tujuan posting memalam ni takde apa apa pun ,tangan je gegatal nak sentuh kononnya nak release tension pasal lepas penatjerihpayahsusahsukar baca [baca je ke?] kimia yang lebih 14chpater yang penuh dengan kemerapuan yang terselah.i hetyu kimia and addmath.both of u can go from my life muheueh kejam tak? -.- ala bagi la aku mencarut cara baik kejap,kalau mencarut kasar kasar kang ada jugak yang kena perli cara halus kat sekolah .enoying. stalker kenapa baca blog I kalau taknak kena perli? nak tuka nama blog la kalau boleh,nak letak nama "tempat sindiran cara halus,meh la join" coolzz tak coollz tak? tak payah menyindir.diri aku ni stok untuk disindri je 24jam.sedihnya hidup.hidup tiada siapa siapa,tiada tempat mengadu ok stop jerin.jangan nak berpublisitikan murahan dekat sini .wat do i care? [bunyi petir ribut taufan siap dengan banjir kilat] (hiperbola) menunjukkan tahap kejelesan aku tak join isnin lalu bersama dengan si kufur kufur jepun yang datang menyinggah dari sekolah [nur] INA highskul.yekk sekolah apa ni?tak pernah dengar pun?habis la post kali ni memang aku akan mengondemm je sebab takpuas hati ,asimilasi tranksaksi hati aku tak puass lagi .how culd yu i nak jugak bersama si jepun kufur tu semua tengok gambar hot jugak [walaupun sebenarnya tak hot ala ala budak cina kat sekolah kita.budak cina lagi hott] eleh setakat rambut emo 45cm panjang akupun ada.lagi cooll 20cm panjang tak heran pun.lagi 25 cm aku dah kena potong dengan cikgu K [bukan nama sebenar je],setakat mata sepet botok suntik sini sana aku pun ada,sepet aku asli lagi ceh,setakat nak tunjuk kulit puith kuning melepak dulu masa baby pun aku kuning putih cuma sekarang hitam sikit sebab terlalu terdedah dekat matahari -.-' setakat pakai seksi seksa aku pun boleh cuma taknak je nanti orang kata kita [aku] ni mereng tak betul gila semua.-.- apa lagi metafora atau personifikasi yang boleh diperbandingsamakan?? apa apa? bukan diorang tak reti cakap bahasia inggeris bahasa internasional ke? aku punpandai la jugak walaupun grammar aku tunggang terbalik.haha -.- tak puas hati ke? kan dah cakap orang jeles memang macam ni heh. tetttttttt **maaf jerin,dosa anda sudah cukup untuk hari ini.sila sambung buat dosa esok .sekian ** WAHH tadi ada exam pisix,masa yang sesuai untuk menaram tembak sini sana cuma slek tak bawak dadu je .kalau bawak dadu nak kira macamana? probability soalan ada 4 tapi dadu ada 6? lalalalala .persetanzzkan pisix trial spm dah habis cuma tinggal SPMsax je lagi.cepat la sikit masa. i want new life. [tak habis habis nak new life] "Dah mula malas berbicara pasal cinta ,sebab cinta aku tak dijawab " :/ ni yang nak beremosaiko balik ni.arghh.baru nak rapat dah di sindir cara halus,baru nak buat kawan dah diperjauh jauhkan. apalah nasib? selalu begini? dan konklkusinya bukan aku yang mintak semua ni.semua dah termaktub dalam qada dan qadar nya. :') "kalau orang disana menunggu rakan 'baiknya' kembali semula,aku di sini menunggu 'cinta' sebenar. boleh tak pinjam stetmen bagai pungguk rindukan bulan sekejap?" .nostalgic bebeh. Omaigod sampai bila harus berfasik fasik atau bermunafik [macam hazeem] simpan rahsia tapi hati parah,sampai bila menderita tapi sengaja pura pura senyum? sampai bila? itu yang kita tengah cari ni. DAN sebagainya.sekian.permisi.
"jika saya senyum kat awak,anggap la itu hanya senyuman klise dari seorang lelaki yang belum matang."

No comments: