Tuesday, October 19, 2010

hati kertas




kenapakaubaca.[?] "masih sama cuma ingin berubah"-H.A
sengaja aku begini
supaya kau benci aku
sebab aku tahu
aku bukan untuk
jiwa kau
aku lemah
mudah tersungkur di tengah jalan
pasti itu bukan makanan kau
aku ego
puas bernanah pujuk hati,
makin buat kau derita
menunggu.
biarlah biar
berlalu pergi
anggap ini hanya epilog
di tengah hari
rupanya mendung membadai tika.

aku perasan dan memang perasan.

semoga aku di jalan betul
tanpa meninggalkan sebarang sisa,

selamat jalan
dan berlalu pergi si bunga hitam,
mencari permata yang bukan batu
lagi bodoh seperti
kerikil hijau
yang keras berlagak.
watdehel kenapa benda dajal ni masih memanggil lepas dua hari buat tak layan.blogging = online ? heh itu mazhab mana kau ikut? bloging menaip,online macam memmukabuku tu baru online atau online gamezzz zzz tapi pedulisetanzkan semua tengah menunggu harii terbuka taktau bila dan hanya menunggu masa dan diri diper-ajal-kan -_- "wutt sepot check lepas rambut tak la panjang sangat macam rambut si gay JB" banyak sangat berlaku sampai tak sanggup cerita ada patah hati ada ceria sini sana dan aku memang kalau boleh nak berambus dari semua ni.sekarang kalau nak menyundal pun kena perli .eh kenapa kau baca? tak suruh baca pun.anggap ini diari aku.private and kopidentel -.-' perli lah lagi aku suka.sangat. p/s: dah penat.(pulang atau simpan atau tunggu atau lepaskan.)x Hati haih latest peribahasa hasil karya tangan dajjal -->
"masuk kandang kambing mengembek,masuk kandang harimau mengaum" -____- "masuk kandang kambing mengembek,masuk kandang lembu mengembuuu"
watdehel peribahasa semua ni tadi stok bahan gelak je.tahniah la korang.

kehulur kehilir carik markah yang tak serupa bikin menagih simpati macam pengemis muda bertali leher .kecewa BM.haih.


sayang ke?gay

mula jadi kawan lepas tu suka dan sekarang benci [?] atau berpura benci sebenar masih sayang masih suka masih mahu masih nak tapi jiwa dibutakan dengan anasir bodoh lagi bongkak bertambah sombong.kenapa kenapa? macamana aku boleh terkenal dengan kau?kenapa aku boleh terjatuh hati dekat kau? kenapa aku kenal kau baru sekarang ? kenapa baru tak kurang duatigaempat bulan ?kenapa kenapa mana kau dulu tak pernah aku nampak [!] kenapa semua ni berlaku niat cuma ingin berkawan tapi tersuka pulak sekarang apa? :/ kini ditagih merayu simpati dan aku rugi sekarang. oh dunia hati. [jiwang la pulak.geli.mana hadzrin aqmal sebelum ni?] -.-' Dia jeles.Dia selalu pegang henpon nak mesej awak tapi dia tak sampai hati.Dia dah berubah sekarang.Dia berharap awak tak salahkan diri dia dan jangan salah sangka tentang diri dia sebab dia selalu ingat awak. :')




ini deklarasi sepi,
dari hati yang tiada segi.
aku memilih untuk pergi,
kerana aku bukan pemilik rusuk kiri.-PPP

1 comment:

saiyidatun said...

auw.suka gamba tu :)

There was an error in this gadget