Monday, October 18, 2010

tears tell everything




kenapakaubaca.[?]
"H.A dia dah pergi jauh..... Dia bukan macam dulu lagi dah"-H.A

hari ni sux. sux sangat kalau boleh menangis dah lama menangis tapi tadi terpaksa berpura pura senyum padahal hakikat dalam hati sumpah kecewa dengan apa yang aku dah buat.Apa yang aku dah buat? percubaan SPM lepas? Apa apa apa???! sampah semuanya sampah semua result patut dibakar di humban masuk tongsampah dibawa oleh alam flora dibuang ke pelupusan sampah baru puas. :'( sumpahsax aku nak lalui semua. memang ini karma dan aku harus terima benda ni supaya dapat dijadikan pengajaran yang memangggggggggggggggggg berguna dalam hidup untuk tidak leka alpa lalai argh munafik segalanya. Dan aku jeles dengan markah kawan yang lain :/. tapi apalah gunanya kejayaan jika tiada kegagalan.aku akan pegang prinsip ni. Sekarang masanya aku lupakan semuanya. sosial-kawan-musuh-sakit-fb-ms-blogspot-even outing walau jarak 5m sekalipun .-dan barangkali cinta. "but saya takkan lupakan awak,sehingga awak lupakan saya :')" memang kecewa.sampai bila? sampai elok la.-.-' Mungkin dah takde gelak.main main saiko dalam kelas.senyum jauh sekali mungkin.sayonara segalanya.permisi

No comments: