Sunday, October 17, 2010

setidakbergunanya aku



there is a hope hanya lah plastik

kenapakaubaca.[?] "-"-H.A
puput bayu
menerjah kulit luhur

peluh bergenang
memikir cinta
di minda
getusan tercela
adakah ia benar
terlalu kuat

katakan ia benar
yang jelma
hanyalah dogengan
hanyalah mainan
barulah tersedar
ianya hanya
sebahagian kehidupan.

Lalu bingkas bangun
kerana kecewa
terlalu kecewa
bingkas juga dia
ke arah tong sampah

membuang kata cinta
di minda kedalamnya
ditutup rapi
dan tidak mungkin berpaling
kerana sekali lagi
hati cinta dipersia
sesungguhnya; cinta itu amat keparat.

ditunggu rasanya penat.
dikejar pastinya tak larat-puisipantaspendek

aku terlalu banyak kekhilafan untuk bersama kau . sorry for everyhting .boleh aku pulangkan balik perasaaan/hati kau dan aku ambik balik hati aku dari kau [kalau ada] ?
mungkin sepi sampai mati. permisi.

No comments: