Saturday, October 30, 2010

Kincir Jiwang


kenapakaubaca.[?]
"jangan cemburu"-H.A

Semalam terpaksa jadi rendahdiri jadi publisiti murahan sebab jejak kaki ke subang [jangan marahh rakyat subang haha :D ] hanya semata nak jejakkan kaki ke funfair yangg sumpahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhsax ever after hahauah tapi main jugak.tapi menjerit jerit jugak dalam kincir yang pusing perlahan kalah metro bas tu.tapi main jugak baling baling dart .tapi main jugak permainan bodoh merugikan duit baling baling token dalam piring leper tapi main jugak 'judi' letak air dapat air tin banyak,tapi main jugak tangkap itik dapat itik haiyaaaa senang betul kita ditipu round round hahah :D Dah lama duh tak main semua tu rindu betul lepas tak main sejak form 1 4 tahun terkesima dan mengidam tak main funfair urheuhuehurhe.selama ni cuma lalu dan nampak dalam hati kata "bila nak pergi?" dan semalam pergi jugak.ngeh ngeh ngeh semua konklusinya cekik darah pun. ceh. melayang dekat RM40 semata mata main tu je [?] perlu kah?????????? haha
senyum paksa dalam stomach penuh dengan butterflies heh -.- enoying gayat

play jiwang karat moodzzznow. :
//
"Kalaulah anda tidak mampu untuk menggembirakan orang lain, janganlah pula anda menambah dukanya."

"Kadangkala menyembunyikan sesuatu perkara dari pengetahuan orang lain lebih baik dari jika diberitahu pun tidak dihiraukan."


"Saya sayang awak, sukarkah untuk dilafazkan?"

sekali kita cakap pasal perempuan,memang sampai ke subuh esok takkan habis,mungkin sampai tahun depan baru habis. kenapa la perempuan ? kenapa? itu memang takdir , qada' qadar segala kententuannya. APA kena mengena dengan aku? ada sebenarnya. entah dari ceruk mana dia datang,yang selama ni tak pernah jumpa atau ternampak tiba tiba tahun ni ternampak pulak.kenapa la dengan mudah sangat aku cair dan cair dan cair. Salah sepatutnya. -.-' sepatutnya perlu jumpa dari tahun lepas lagi.nahh,ni la nama dia takdir.DAN ada jugak perbezaan kalau kita kawan dengan perempuan. satu nama dia kawan baik dan satu lagi kawan yang kita 'sayang'. lain.lain sangat. kawan baik kawan yang kita tak pernah nak taruhkan harapan dan perasaan tapi kita baik,kita tolong dia,kita ikut dia pergi ke mana kita itu,kita ini kita itu,kita bantu dia bila susah tapi kita susah nak asimilasikan perasaan tersebut sebab mungkin dia dah ada berpunya atau atas a certain reasons .kawan 'sayang' lain,mungkin kita tak rapat,tak selalu berjumpa tak selalu itu ini, tapi perasaan yang ditaruhkan tu benar benar terwujud. cuma antara nampak atau tak nampak je. cuma antaar tahu atau tak tahu je.antara sedar atau tak gurh -.-'

siapa kata cinta itu buta tu tak wujud? ni dia!
"gadisku
senyummu mengukir kebahagiaan buatku
mengubat duka yang menebal diperkarangan hatiku"

Memang aku mendokong konsep perigi mncari timba selama ni tapi at the simultaneously, aku mula terima konsep yang bertentangan [konsep yang bukan perigi mencari timba] walaupun sikit,walaupun still menyombong,walaupun still tinggi diri angkuh taknak terima konsep tu semua dan sebenarnya aku masihh boleh terima dan mungkin mampu untuk menggunakan konsep de-perigimencaritimba.haihh.habis .kali kedua prinsip dipijakkan. hanya semata taknak orang kata diri ini ego sombong berlagak balballalalblbaallal dah penat kena perli cecececeeheh :D

"mungkin sepurnama
aku terpaksa meninggalkan mu
dan ingatlah jika itu berlaku
jangan tangisinya"

Selalu perempuan kata lelaki ego.hari ni aku kata perempuan pulak ego.tak semua.separuh.tak separuh,3/4 la hauhauhuha.bukan ego je,mungkin tuli .hahaha jangan marah der. diorang tak tahu ke apa itu unsur tersirat tersurat semua? tak pernah belajar BM? kihkihkih sengaja carik pasal. Diorang tak tahu ke ha ha haa semua tuu kenapa tak bagi hint apa .yang dia tahu buat hanyala /tulis/ melepas segala yang tebuku di hati kata lelaki tak ambik/ tak perasan/ tak peduli / tak segalajadah tak terhadap perasaan mereka.aduhai. alih alih kena tuduh ni itu ini.

"Mengapa harus aku milikinya?
Sedang aku tidak kenal apa itu cinta
Mengapa aku perlu dicintai?
Apakah aku miliki keperluan untuk bercinta?
Apakah aku dapat memebina cinta itu
Seperti membina sebuah mahligai kristal?
Aku sungguh tidak mengetahuinya"


sekali lagi, "saya sayang awak.sukarkah untuk dilafazkan?" awak macamana?
----zzzz dangkal.mind yang dangkal. sayang ? besar skopnya tu.

//
ha kau?diamahhdiamdiamdiam jangan cakap buruk pasal aku.kau belum rasa benda ni lagi.permisi.

No comments: