Friday, October 15, 2010

mungkin aku sepi sampai mati kalau kau terus sepi.


kenapakaubaca.[?]
"eeeeeeeee susahnya nak faham hidup kau?haha perlu ke aku faham?"-H.A

hugahugaa kembali saiko bersama jerin bebeh -.- la baru je nak saiko menyaiko dengar lagu sepi ni dah leleh leleh air mata lap guna tisu doposen nak masuk toilet tu.sedihnya .sebenarnya lagu ni memang ada dengan diri pun.sentiasa sepi tak berteman bila la nka ada ni? malu tapi mahu dah ada tapi jual mahal pergi mati la jerin oih.menyusahkan orang je. apakah ini satu bebelan pendahuluan ? NI semua akibat.kesan/efek lepas tengok filem sepi yang ada tayang dekat astro riak tak pasal pasal aku kembalik saiko jiwang nak mati.lagu lagu dalam filem dia semua tangkap leleh layan bai menusuk kalbu lagi .[sebenarnya tak pernah tahu menahu pun filem sepi ni ada kat wayang.nasib baik astro riak tayangkan ] cerita dia sumpah tabik la . ingat afdlin sauki yang arahkan rupa rupa belek punya belek macam orang nak mati,jenuh tunggu sampai cerita tu habis sebab semata mata nak tengok casting dia baru tau khabir bahtia yang buat filem tu.sumpah tabik jalan cerita memang unik.hipokritnya aku kata magika ang sedap ? -.- "mungkin sampai mati aku sepi?" wakluu. teringin sangat nak ada orang cakap kat kita yang ada yang suka kita haha sudah terbalik ke dunia? takpe takpe apa salahnya kita menyonsangkan konsep asik asik nak ikut konsep lelaki je yang propose perempuan tak syiok la. bila nak berubah? lalalalalaa cuba imagine kan atau berfikiran gambaran dalam otak anda, atau melangkah maju kehadapan sikit bila perempuan pulak yang melamar meminang meminta ehem ehem me me me me dan sewaktu dengannya, tak boleh eh? aah aku sengaja je nak mengadu domba mengapi apikan mempersoalkan tentang benda yang tak patut perlu dipersoalkan ni.MENGAPA? -_- jeles ke? aww tu la senang sangat jeles termakan kata kata pedas walhal betul apa aku cakap tu . epiaod kat sekolah memang hareemm sungguh hari ni pertama kali ni cakap menyesal nye datang baik aku guna konsep irfans/esah/mai yang ingin menjejakkan kaki ke sekolah isnin depan .seperlunya aku perlu ikut konsep tu.bagus betul.sedihsadislukaparah haha.hiperbola yang melampau kejap -.-' memang sax tak belajar hari ni tak buat apa duduk melangok tak tentu hala macam orang gila kesiangan macam ikan sardin dalam tin yang tak boleh keluar pergi mana mana kalau pergi mana dikhuatiri di tangkap oleh ikan ikan jaws pegang rotan -.-

geng lelaki mengumpat.memang sedih 4 orang je -.-

duduk borak pasal ehem ehem pasal cinta [sumpah lelaki kelakar bila cakap pasal cinta] pasal ex pasal pelajaran jauh sekali dan macam biasa pitcing berborak tak sampau 65MegaHertz memang tak sah.kuat melangok dan diserikan jugak kawan lama yang datang jauh dari nun perak sana.Atiqa Rosli bebeh.semua perli " adik cikgu ros ke.ok la tak kejam sangat.ank cikgu ros ke?" huehue jangan marah atikah.dah lama tak bercanda .mula mula jumpa dah pukul aku sakit tauk :/ bayar balik aku punya muscle yang pecah dalam tu.kuatnya kalah gempa bumi tsunami 6.3 skala ritcer -.- ok enoying. ok ok masuk balik cerita tadi,tu la kau bagi aku merepek kan dah merepek sambil mengeji mengutuk sini sana. "hari jumaat bukan sunat mencarut sini sana ke?" sumpah lagi teruk mengundang sakaratul maut je datang dah la kecewa lagi kecewa dapat markah paper biokemissux semua haih barai barai haha tapi persetankanzzz la baru trial belum SPM? eeeee apa cakap pasal SPM ni dangkalzz jengkelss baru nak lupakan .tunggu kau nanti lepas je paper BIO SPM bila tah mungkin 8 disember nanti kot memang nak merdeka kaw kaw la wuhuuu syioknya bila nak 8disember ni? :D oh terkufur nikmat pulak baru aku tahu selepas penat punggah rak kemas balik buku selepas trial hari tu,banyak betul buku latihan [masih nampak baru sampai boleh jual balik dekat kedai buku tu] sebab memang tak terusik langsung .yang terusik dan diusik hanya la buku teks yang takde function tu tapi tetap berkeras degil nak guna buku teks.apalah? "patutnya mulai tahun seterusnya jangan bawak /guna buku teks lagi dah.apa guna laptop menimbun dan projektor menimbun kat sekolah?belaja pakai pendrive tak boleh? paling kokak pun CD la -___- haih!" Dan seterusnya cerita pasal jeles menjeles dengki mendengki pun berlaku dan aku bertindak sebagai batu api jahatnya kita ni. kita? -.- kita = kau.

atikah rosli makin kurus belah kanan tu -.-

eeh nak tengok narnia the voyage & dawn trader la november entah bila lupa pulak tarikh dia tapi memang nak sangatsss tengok persetanzzkan walau ada SPM,walau ada lautan api,walau ada ribut katrina aku akan redah jugak katai ke GSC ke janji aku dapat tengok cerita ni best awuuuuu.memang suka adventure advneture ni tapi life sendiri pun dah advanture baik buat filem pasal life sendiri.ada rasa rasa orang nak tengok tak? murah je tiket rm 5 percuma susu F&N setin .murahkan? -.- dah la aku menulis terpaksa korbankan masa tidur aku selama sejam tadi haih to be kontinued .permisi.

No comments: