Thursday, October 28, 2010

run away



kenapakaubaca.[?]
" Awak marah ek? "-H.A

"cinta sejati memang lama untuk muncul"
kenapa tak cari? kan lagi cepat dan pantas?
"tak semestinya cinta dicari tu benar benar cinta."
then apa status cinta kau sekarang
"aku tak cari. tapi aku dah jumpa... "
-huheuer dan apa kau faham pasal cinta?
"cinta tu pasal menyakitkan perasaan orang"
lepas tu,apa kau dapat?
" puas? "

kenapa puas?
"sebab puas,sebab mana tau kita berjaya ambik hati dia dengan sakitkan hati dia kan?"
emmm betol jugak.tapi elok ke macam tu?

"entah." gueuhrueh
- [takde kena mengena dengan hidup dan mati atau dengan kau. sekadar retorik tak tentu pasal je]

sux makin lama makin jeles.pergh takde sebab pun.jeles jeles jeles. aww jeles tanda sayang ."orang cakap makin sayang makin benci? " heuhuhherhrehur. ok la taknak cakap banyak sangat memang sumpah jarang online gilaaaaaaaaaaa niat hati nak je klik sign in facebook tapi terpaksa lupakan.apa la salahnya 25 hari je + 10 =35 hari. tinggalkan je la.adios permisi.
shitt time aku tulis ada pulak lipas terus klik publish then lari -.- eeee geli geli


huheurhurh nak away boleh? away away away..zzz

//

aku harap jujur tu tak la sakit sangat.
tak sakit macam dihempap konkrit bangunan
tak sakit macam kena injet bius dekat lengan
tak sakit macam kena gigit semut api
atau
tak sakit macam tahu orang yang kita sayang
dah berpunya [?]
agaknya itu yang paling sakit.
dalam kawan perlu ada jujur
sama jugak dalam nak bercinta
ke aku terlalu jujur
sampai akan terlepas.Bodohnya jerin.haih.

No comments: