Monday, October 11, 2010

u are just planting sugarcane at ur lips.








"menangis dalam hujan,orang taknampak kita menangis.hujan lah hujan la dalam rumah supaya aku boleh nangis sekarangs"
kenapakaubaca.[?]
"teruskan mempergunakna lagi selagi masih bergetah!"-H.A

sumpahsax kalau boleh menagis dah lama aku mintak hujan turun supaya aku boleh menangis dalam hujan itu memang pun aim utama bila hujan turun [buat masa ni la] .gila terasa gila sedih gila gila gila boleh jadi gila dengan internet lembap nak mampus. bukan internet.browser firefax ni lembap sumpah mencabar iman tahap kesabaran aku.dan konklusinya aku masih beriman sebab kalau aku tak sabar memang dah lunyai dajjal mata satu ni aku hentak sepak atau sebagainya. haw culd yu. when u need me ,u ask me to come to u and when i not needed,u just ignore me.like the habis madu sepah dibuang.Bila je aku jadi madu untuk kau? bila ada urusan penting? bila kau buat muka cantik suruh tolong senyum senyum hati aku cair? bilakau surh tolong beli itu ini? bila mana kau nak perlukan bantuan aku jika dalam usaha terdesak sekali pun? bila apa? tolong jelaskan lagi terlalu banyak sampai infinity.Dan bila je aku jadi sepah untuk kau?Bila kau dah bergaul dengan orang yang lagi up? bila kau dah terkawan dengan orang yang ada nama? bila kau dah bergaul dengan orang orang brended .oh baru aku tau maksud madu dan sepah.memang menyakitkan.apa pulak term atau maksud untuk 'habis' dan 'dibuang'?macam tu la dunia dan norma perkawanan ek? ohhhhhh selama ni tak pernah tau. fine fine fine pergi la pergi la sebab aku pun dah nak pergi pergi ni aku pun nak lupakan kau segalanya sayonara.Pedih macam jarum halus dipacakkan dekat kulit.sakit .Tau pun sakit dah kau?masih terkontang kanting? entah la tak tau nak cakap life macamana sekarang.ada kalanya sakit adakalanya gembira ada akalnya so so je.kata kata tak berguna sebab orang sekarang liat nak terima kata kata walau benar macamana sekalipun orang tetap akan pandang kebatilan. terserah.malas nak merepex kerepek panjang sebab no point.cukup blog jadi peneman peluah segala perasaan baru boleh rest in peace [tidor la -__- ] malam ni.haih.
ah persetankanz .Bila aku nak kawin ni ala ala cik muzapar kita dalam taman.tadi dah plan dengan dia awww [macam la betul ] nak buat lagi hot lagi terbaik atas titanic konsep taman.aww. perasan gila dan selalu perasan.perasan dan diri aku memang tak dapat dipisahkan. gilaa koollzz kek bentuk roket memang tahap memerli yang tinggi la mentang mentang dia naik soyuz apatah tu.teringat soyuz teringat cerita dragin ball capsule ,baling pil keluar capsule.kurin bezita selormun semua -_-.nanti aku nak buat kek laptop yang boleh onlineszz boleh makan jimat 2 in 1 makan + online cool kan?
Apa jadi dengan sukan komenwel kita?kita dah pungut berapa emasperakgangsa eh silap dalam bahasa kimia argnetum,bronze,gold -.-' meh sini aku kopipes tak mampu sebab tak tengok pun.hari hari ada sutkabar pun tak kesempatan ada masa sebab masa lain sibuk dekat dajjal buku kumpul stem menyanyi lihat tivi. menembakskuashbadminton itu dah emas. memang terbaik la.pemanah kita tersungkur.hoki kita tersungkur lelaki perempuan.tragics? dan sebagainya serupa tak perlu buat laporan etlis kita jangka kita mampu rangkul 10emas.kau ada? aku ada? aku nothing useless.tabik gila dekat nicole ann david .tabik tabik spring div kehormat sial.macamana kau hebat sangat? "belanda /spain sejak bila jadi buah mulut ni?tahu la hebat" setakat ada david silva tanduk bola masuk gol,cuba suruh dia tanduk tiang gol tu siapa yang arwah dulu -.-' ok enoying sungguh. my twin [perasan jap] cristiano terus kekal terbaik pemain golden son portugal aww kalahkan denmark.hujan lebat piring astro patah service karenly not ebelebel.permisi.

1 comment:

Dandelina said...

aww~ atas kapal titanic. ^^