Wednesday, October 6, 2010

all is lie [ditokoktambah]


kenapakaubaca.[?]
"tak faham .konflik then klimax then peleraian yang sedih ? agaknya lah "-H.A

ingatkan hari ni boleh bergembira sebab bebanan kimiasuxx dah habis rupanya ibarat padi dicincang tumbuh lalang -.-' Baru je nak gembira dan tersedih pulak tapi aku akan tetap gembira sebab buat masa ni perkataan sedih tiada dalam kamus dewan bahasa diri aku edisi ke 50 aku. gambate! setakat sedih pasal ninja saga tak boleh bukak nak spin dapat xp aku tak heran, setakat sedih aku failed kimia paper 1 paper 2 tadi tak heran seh aku,setakat sedih aku gagal addmath [mungkin] seperti mana kimia pun aku tak cuak tapi yang ni sedih pasal orang tu dan orang tu.ada kena mengenakah dengan hidup aku? Mungkin ada mungkin takde .tepuk dada tanya hati.nothing to say.seperti aku cakap.diam lagi elok daripada memberikan alasan /kata kata . "mungkin kita tak sehaluan? mungkin perasaan yang sengaja buat kita tak sehaluan? mungkin perasaan ego yang buat kita tak sehaluan? mungkin perasaan ingin dikasihi buat kita tak sehaluan ?" mana satu pilih la.saya seorang yang tak gheti bermain dengan bahasa. tak romentik ,keji tak faham perasaan orang dan sebagainya.jika anda semua nak luputkan segala yang ada kaitan dengan si useless penulis blog ni.amat dipersilakan supaya setiap hati tak sakit.kalau layan bertambah sakit,kalau tak layan,mesti hati cuba nak layan jugak then timbullah masalah -.- aw i got a lot of stolker in my life kenapa tah diorang nak marah marah pasal hala tuju diri hidup aku."eleh dekat facebook semua bajet na guna gambar jepun puih puih [jeles ni] " haha:) "awak tak takut lagi ada orang mengatai awak herdik awak hina caci kawan dengan kami semua?" maaf stetmen terlalu jelas dan terang -.- oh entah siapa siapa la enonimos kat cahtbox aku tu,AKU harap aku tak kenal dia dan dia tak kenal aku dan aku harap dia bukanlah orang yang aku kenal dengan rapat dan sebagainya. terimas la nasihatkan aku yang tak betul,kata kata anda ada betul dan ada baik,tapi tak dapat disangkal lagi bila orang tengah angau,semua akan jadi ,semua nak ,semua wajib terjadi."apakah aku hidup di alam realiti tapi masih berfantasi kepada sesuatu yang tak pasti?" hemoh hemoh. Bukan taknak.tapi it is to early for me as I dont want the banana fruits two time, [dan hati aku masih tergetus ,aku je ke yang bertepuk sebelah tangan ha ha ha? dia tahu ke tak ha? ke pura pura tak tahu? ke memang tak tahu langsung?] aku nak sangat dia tak tahu menahu langsung pasal hal ni supaya kita [?] tak masuk terjerumus ke lebih dalam lagi [buat masa ni la]sabr sabar sabar is half of the imans :)
Eh kenapa cepat sangat masa berlalu?kenapa? kenapa dah tingkatan 5? [perluke mempersoalkan waktu?] dah teruskan hidup teruskan selagi masih bernafas.yuhuuu lepas ni nak ber-Magika dan menyundal dekat cathays ye kot dan esok aku pastimesti terkontang kanting jawab paper 3 pisixsux dan kimia.wallahualam. ok permisi."hari tu janji kata taknak post blog sepanjang trial.munafik tak?" -.-

4 comments:

Shahzwani said...

jerinjerin,hidup ini tak ada button undo..kalau ada god knows

Shahzwani said...

wahai jerin yg dikasihi sekutu,sila abaikn commentar di atas ^^

hadzrinaqmal said...

OH JERIN SEDANG KERUGIAN LA NI?? :'(

Shahzwani said...

kerugian dari segi?