Thursday, October 7, 2010

Magis seterika.


"tak sanggup nak tengok mana mana hati dipermainkan" cukupla

kenapakaubaca.[?]
"redha je la. Kan dah cakap.menyesalnya jatuh hati -.-"-H.A

aww aku post ni bukan nak batxx sukun sangat tak pernah pergi wayang huha huha kat sana.tapi semalam terpergi pulaks tempat setan berkumandang ni ,yela.apa orang kata.nak release tension 2minggu nonstop exam je? nak jugak kereleasetensioanan kot -.- akhirnya lega hari ni habis jugak examssax yang tak kesudah tu amin hihi.err "est bukan ada lagi ke?" spoil nya asal la buat rabu depan heh? baru je nak bergembira ni yuhhuu bestnyaa. Jeles ke hamba dah habis exam? eh kembali ke cerita,kalau dari 10bintang aku bagi magika 8bintang [sesuka je] ,memang superb la gempak dari cerita/filem melayu yang kliseee,filem melayu yang kolot ,yang tak kedepan selama ni.asik asik motor kereta rempit bunuh pukul mati berdarah hero selamat bila ending macam dah dirancang.darah tpu pulak tu -.- kliseee .LAIN magika.best best kalau korang tak suka,memang tak suka la en? mana boleh paksa paksa hii. I order u to watch that movie jangan beli pirate gambar tak cantik. ^^ tapi CGI dia agak kureng la.kureng sikit je lagi lagi tang naga tu. nanti elok la tu kan? hihi tapi keseluruhan memang tak membazir RM6 aku. RM 6 je ke? hahahaha. !
"awak nak saya tak?"-perempuan
"^^,"-si lelaki
[dialog yang takde kena mengena langsung -.-']
-"nama saya BAD[badang] !" (tergelak kot time tu)
humour cerita ni kalah benda yang lain sampai aku gelak kuat satu panggung.malunya jerin.tapi bila dah minit ke 70 minit ke 80 tu agak hambar sikit tapi masih seronok.bukan seoronk je,beronok ronok. malas nak cerita lebih.korang pergi sendiri. kang ada pulak mulut puaka mana cakap aku ni ," kolot nak mampus.orang tengok cerita orang putih,dia tengok cerita melayu" tak kisah donodontcare.pergi la hidup masing masing jangan pandang sebelah mata.siapa lagi yang nak support kalau bukan kita? :) "if korang nak bagi aku jeles,sakit hati atau sebagainya,maaf la.aku tak interested [berminat] lagi masuk permainan korang" cukup cukup la.mungkin kawan je kot. feel regret rite now. haih -.-' .semalam tengah makan menu wajib,mekdi ada la salesman minyak wangi datang kat meja ,terpinga pinga terus dia cakap laju laju kalah bas express mayang sari kat haiway tu -.- laju gila cakap ,cakap laju lagi sepatah apa tak faham,terimas ah sembur sembur aku minyak wangi 'fake' kat kulit baju aku.wangi jugak aku malam tu mheuheuehuhe .murah memang la murah.original lagi tu ,siapa tak nak kalau 4 botol hanya rm250? tapi anda silap besar la cik salesmen.no cash bring la. bawak pun sekadar hanya untuk hidup berpeleser di pusat membeli belah.tak mampu ke? -.- kesian kesian jerin . "eh korang? mana invention est kita tu? "
ala yang menang tu,yang dapat no 2 .malang malang buat bagai nak rak tapi kalah kepada pasukan peng-plagiat invensi dari korea jepun -.- kurang haja.klik lebih untuk gambar.nak beli ke topi yang ada satu satunya kat dunia ni [macam kat atas tu?] tak dapat jang oi..:) AHAD ni jumpa ok wahai peng-invensi sekalian ,entah pameran apa tah ada kat sekolah.baru nak tidor ahadzz bestnyaa.boleh ada peluang ke menyundal karoeke lagi sebelum SPM? sangap gila ni nak memperhabiskan suara . nak lepas gian menjerit 45Hz sebab pisix sumpah sax.i het yu pisix nak kira 'lamdar' pun mata juling tak nampak data telah diberi.boduss jerin.ok bye permisi. ^^

No comments: