Tuesday, October 26, 2010

bunuh membunuh pun sedap jugak -.-'

kenapakaubaca.[?]
" bila nak habis SPM ni..hahahahaaha :D "-H.A

"azliyana kalau kau suruh aku bunuh secret admire kau tu melalui twitter semalam,boleh tak kau buat kerja sama? bunuh secret admirer aku sekali so sama sama fair kan kan kan ?hhruehrhehu." -tapi aku punya bukan melalui twitter,melalui parangg 24inci -.- mungkin kita je kot tau bagaimana perasaan .......... balbala yang tak terlayan,dilayan atau sebagainya. perit kan? cechceheh nak jugak cerita sini walau dalam kelas boleh cerita,walau dalam kelas duduk tak sampai sehasta ngehehe. entah malas layan drama lagi la. [hipokrit berapa kali ulang tapi tetap cair tapi tetap layan hemoh hemoh ] . sekarang benda atau situasi takde apa apa pun, orang lain je anggap lain,orang luar yang havoc havoc kan cerita auta lagi tak betul. "kau mesti terima kenyataan yang dia mungkin dah berpaling atau ada orang lain la" dan kau fokus je terhadap masa depan kau tak payah fikir apa orang kata,apa orang tulis dan apa orang peduli.ceh.hipotesis:--> makin layan makin sakit hati makin derita bila nak gembira?
---------------------------
OH dangkalzzznya aku hukum hukum tajwid ni memang se sen tak tau apa apa harap je ada buku tapi tak praktik lagi buat latihan.malunya.sebagai seorang islam muslim [yeke?].aku kita malu. -.- kena hardwork dan lebih lagi.kan/ni. ada banyak lagi masa.ada lebih 27hari lagi .apa takut? SPM je punnn. enoying -.-'. Same goes to admmath walaupun failed beribu batu,walau selalu dapat merah seperti lautan api,walau diperli sindir tak gheti nak carik intersect apa axis symeetry probability segalajadah aku akan tetap berjuang untuk TH [tak hadir addmath SPM] hahah :d ceh memain je la. tengok la nanti.elok elok selalu D,G aku dapat A .amin. semua pun sama.perlu ke tulis benda yang sama untuk 10 subjek? -___- zzzzzz boleh beruban kepala otak. enough enough enough kenapa aku di sini di depan dajjal yang akan boleh memusnahkan karier aku? gahaahah .okthnxsbye permisi.
-----------------------


"perasaan saya masih tetap seperti dahulu ketika mula mula saya jatuh hati kat awak."


No comments: