Tuesday, October 5, 2010

kuote 1



kenapakaubaca.[?] ":)"-H.A dalam bohsan bohsan buat pizik paper 1 yang dah trangtangtang banyak taram,semapt jugak aku berkuote kuote :) malam nanti la sambung posting lagi.sekarang nak tidor dan study.gambate! esok kimia!

"orang pernah kata,cinta iut abstrak,tapi aku kata cinta itu konkrit"
"bilamana awak ditinggalkan sesorang,barulah awak menyesal dek sifat awak"
"saya tak perlu duit untuk beli cinta kerana cinta itu luhur.Dia datang sendiri"
"dia jual mahal saya tak kisah,sebabpenjual mahal juga yang datang sujud rayu semula"
"mulut kata pergi,hati kata mari"
"Jangan jadikan cinta itu seperti pemadam,makin diguna makin lenyap, jadikan cinta itu seperti umur,makin lama makin bertambah"
"jangan bandingkan saya dengan pelangi,kerana kecantikan pelangi hanya seketika"
"Biarlah saya lelap berilmu daripada saya lelap ber'drama'"
"kawan makan kawan memang berlambak,tapi bila nak cari kawan yang betul benar sejati,memang perih"
"dia inspirasi hidup saya.Tapi bila dia mula tak mahu berkawan dengan saya,siapa lagi inspriasi saya?"
"gunakan pegalaman semalam untuk hari esok,jangan gunakan pengalaman orang,takut lingkup esok "
"yang pahit dilupakan.yang manis jangan selalu dikenang.tak semestinya hidup selalu maniskan? "

"Jujur satu polisi dalam perhubungan"
"kalau sama sama malu meluahkan apa terpendam? sampai bila?"
"prinsip songsang kini digunapakai,yang perempuan cari yang lelakiyang tua perlu hormati yang tua.Perlukah?"
"Kesetiaan mestilah diuji dengan rasa cemburu dan marah,barulah kasih bertambah"
"Dalam cinta,semua boleh."

1 comment:

Shahzwani said...

"am i wrong for like-ng u?"

answer:you did nothing wrong jst the person donesn't see the love you shown :p