Tuesday, October 12, 2010

101010 is fortuneless.









kenapakaubaca.[?]
" tengah confuse.siapa suka siapa suka siapa? "-H.A

apa ada dengan 10.10.10? nah ada encik jabatan datang sekul sax untuk merasmikan sekolah,ada orang gila tacing tak tentu hala,ada orang cemburu saiko melebih tapi malu meluahkan,ada orang bermuka muka,ada orang pergi mcd "mana nak ajakk dah" ada orang yang dah berubah secara dasar lagi halus ada orang ego cemburu tak tentu pasal,dan yang paling teruk tarikh 10/10 /10 yang dianggap keramat lagi penuh magis disusuli dengan kemalangan ngeri dekat lebuhraya plus simpang Ampat .alFatihah dan takziah.tak tau nak kata apa sebab dah terlalu klise kemalangan bas berlaku dan punca perdananya dipandu laju wtf macam takde had pengawasan dan undang undang mana semua pihak berkuasa? mana pihak pengurusan bas?setahu aku bas delima ni dah banyak buat hal kan? apa lagi diminta gulung tikar -.-' sebab tu aku tak suka naik bas,atau terserempak dengan bas atau lori hantu atau lori besar yang lebih besar dari kereta aku tak suka semua tu. dalam min yang kolot ni mesti aku ingat "eee takutnya tengok tayar dia.nanti kena gelek ke apa takutnyaa" "eh takut la nanti dilanggar bas ke apa terperosok aku kat bawah bas nanti :(" sekadar imaginary yang melampau lampau. cukup la sekadar pergi jauh ke kelantan sana masa umur kecik kecik lagi itu pertama dan terakhir belum trauma lagi nanti bila dah kena penuh drama sebabak pulak -.- eh jerin kau munafik ke [?] apa beza kau naik bas metro tiapkali menyundal tu buat apa? kau tak naik bas ke tu? eh tu bukan bas.tu beca.lembap nak mampus. Naik bas tu dikira selamat la sebab dia bawak 20km/h sedih sedih tapi malang tak berbau.kau pernah bau? dasar gila -.- tutup pasal ni percaya la esok lusa mesti berulang lagi dan perkara yang sama akan berlaku .harap dijauhkan la.
"aku harap dia faham. :)" kan? ~ ok peduliksetankan semua yang penting semalam had fun gila planning utama primernya nak tengok wayang.siap gaduh debat lagi tu nak tengok wallstreet atau magika pilih yang mana satu pilih .lama jugak berdebat dekat 24jam sejak ahad "ala aku nak tengok magika duhh" "aku dah tengok nak tengok lagi hihi" "eee taknak taknak cerita melayu ee" -___- semua hampeh macam hampas."aku puji kau walau kita tak rapat,tapi kau tak lokek.muka ganas tapi dalam hati ada taman." sumpahsax baik gila nasib la kau bagi benda yang aku tak suka,kalau tak dah lama aku bedal .-.- last last sempat buat drama dan kata konklusinya "eh takyah tengok wayang la,cerita wayang sekarang tak best ." -__- rasa nak lepuklempang tapi elok jugak tak tengok , kesudahannya pergi main arcade ,karaeoke jambanzzz lagu nasyid bai jangan pandang enteng bai dan boling sundal [perkara wajib] .aww kools gila boling sekarang dah cantik dah lawa tak main la hodoh hodoh macam dulu.makin elegen makin moden makin futuristik. gila gila ingat aku ayam strike dua kali boleh buat kenduri 3 hari 3 malam ni jemput datang kenduri strike 2kali. -.-' "even pergi mana pun,kalau hati dah rindu,rindu jugak" geli geli aku ni anti jiwang la.tapi nak berjiwang semua.mungkin dah berkaratzzz kot. apa esok est? apa tu? makanan ke? arghh malasnya dah cuti 5hari berturut turut tiba tiba esok ada exam macam wadddaaa... -.-' *bersambungan kelak*

1 comment:

Ninja Padang Kota said...

A'ahlah! Kau tak takut ke naik bus metro yang bawak laju gila berlumba nak potong bas rapid? Haha. Seram pulak bila fikir.