Friday, October 8, 2010

Partai + - x akaun.






kenapakaubaca.[?]
"sumpah best tadi.tapi mana esah? dia takde semua takbest "-H.A

ramainya paksa paksa suruh tukar kaler blog buruk sangat ke buruk sangat ke hensem je aku tengok [memang buruk pun takde seni tak kreatibiti ] tapi kisah apa blog kau ke blog aku? haha marah? jeles? tacing? ngeh ngeh memang tak dapat dipisahkan la hidup aku dengan warna.aku suka warna warni sebab dia dapat tenangkan aku,bagi hidup aku kalerfull dan bermakna.Siapa yang sakit mata ke,juling ke,senget sebelah ke mata tu ,atau tiba tiba ke belakang ke mata tu bila baca blog ni jangan salahkan aku sebab aku terlalu suci untuk dipersalahkan.saman jauh sekali. dah jerih pahit payah carik tempalate tapi tetap tak berkenan kat hati sebab ada yang kecik hodoh senget besar sangat kolot tak sesuai ingat aku takde taste ke dalam pilih pilih corak layout blog ni? -_- dont look me with ur one eye bebeh .Dah dah enough pasal blog "maaf awak tak kira awak merayu macamana sekali pun,nak bagi saya duit rm1juta sekali pun,nak bagi rumah besar nak pergi redah lautan api saya takkan ubah [poyo tak? wkaakaka] " setakat lagu tu boleh la hihihi :) "ye aku sombong,aku bajet bagus aku poyo,kenapa? kau ada masalah?" lalalala --
-------------------------------------------------------------
ziziziziziziziziz [bunyi vibrate phone] orang call pukul 7.45 ,nama ecah keluar kat skrin aww shit lupa pulak hari ni ada partai tepung hihihi opss terbangun lambat dan sentiasa lambat lagi 10 minit nak pukul 8 belum mandi belum siap betri henpon pulak 'klok klok klok' [kong *ni bukan bunyi dia.bunyi sony ericson camne tah] -.-Dah siap bermandikerbau semua then terus turun tunggu orang "lepas ni kalau nak buat even pukul 8, pukul 7.30 la cakap parti mula" semua terhegeh hegeh macam macik joyah tersepit aw aw aww hahaa . terus buat rombong cik kiah kalah rombongan cik senanh pagi pagi buta bertandang rumah orang nyanyi lagu hepi besday to u *ulang 20x malunyaaaaaaaaaaa hidup orang kiri kanan depan belakang semua nampak. mesti ada mulut mulut puaka lagi saka mengomplen cakap "apalah budak budak saiko tu nyanyi pagi pagi buta" tak pun "ada monyet terlepas ke bang?" bawak kotak manilakad [hadiah+ kad ucapan], air pulak tu -_- selekehtapibest ! dan sebagainya terus ke taman buat piknik acah acah berkelah anggap la ada pantai ,tak pun air terjun tak pun paling kokak pun ada la pasir [memang ada pasir pun] -.- "uuuuu kenyang ada nasilemak sepageti air bergas semua wuwuwuwu" tak sia sia korbankan waktu cuti cuti jumaat pagi pagi buta bertandang menyemak at parti hari jadi orang.jimat kos tak payah breakfast hihih :D terima kasih korang.aku nak bayar kat sapa ni?? -.-' slekkknyaa ada pakcik mana tah datang kat kiterg bagi ucapan tazkirah mentarbiahkan kita kata "budaya kuning semakin menular" lama jugak la dalam 10 minit sesuka je cakap kita pelopor budaya sumbang.memang la betul cakap dia tapi bukan buat apa apa setakat makan tangkap gambar public figure lagi tu -.- apalah? bukan tempat tertutup,bukan waktu gelap lagi malam.ni pagi? ramai yang ke hulur ke hilir mak mak nampak tapi apakan daya bila dah dapat kuasa sikit ,terus nak jadi besar kepala. PKRPKR .-.- tolong la pakcik oih takda maknanya nak buat semua tu,even kami kufur sekali pun,kami tahu mana halal mana haram .ceh geram la ni kan! haha -.- persetanzzkann mulut orang kita tak boleh tutup,kalau guna seletep ke maskin tape ke baru boleh ceh-.- nevermind had fun gila jumpa orang kelate nun jauh di mrsm pengakalan chepa sana.dah kuruss kau ! haha .apa lagi parti tepung pun berlangsung.aku takde kene mengena ok walaupun aku yang sponsor tepung tu hihih. "bila tengah senang,garam pun tak rasa masin,bila tengah susah,nak mintak tolong sikit,setitik air sejuk pun kata panas!" yang ni nak marah ni.nak gertak sikit ni.orang nak mintak tolong sikit pun payah.nevermind dah lumrah alam lumrah manusia dan hakikat yang benar manusia memang tak reti nak pandang kesulitan orang lain.puih. :/ tunggu kau bila kau susah aku jeling jeling je. haha [kejam sial]
-------------------------------------------------------------------------------


Jujur aku perlukan masa ,kenali dia dan sebagainya. kata orang "
cepat cepat nanti kang tersungkur tengah jalan". bukan nak bandingkan atau meng-anfora epifora alam flora memtokok bandingkan kawan kawan aku, tapi aku tengok coulpe diorang boleh bilang pakai jari tangan belah kiri lamanya. 1jari seminggu. 5 jari? 5minggu,5minggu dah clash. *bukan tuju kat sapa sapa* dan aku paling muskil lagi pelik budak budak sekarang kebanyakkannya perempuan senang betul cari pengganti lepas dah putus.apakah ilmu dia guna? aku ni susah betul nak carik satu.ada hikmah mungkin ^^, argh peribliskan semua ni. "saya masih menaruh harapan ni.harap harapan saya kepada awak tak luntur." ok bye permisi~

No comments: