Saturday, October 9, 2010

aMarah


kenapakaubaca.[?]
"saxlu"-H.A


saxss sangat aku rasa time perlukan kerjasama semua boleh arah arah macam pengarah,semua hanya menebeng muka hanya tunggu masa untuk me'rai'kan kejayaan tanpa usaha bersama memang sax la,semua pemalas tak boleh nak tolong ,semua pentingkan diri tapi nak jadi ketua memang macam bullshit.OH sekarang baru rasa menyesal semua ,terima kasih la. Aku penat dah nak layan.cepat la habis sekolah.lega feel free aku nak terbang ke mana saja.NI aku masih ter-stuck dekat perangai perangai macam bagus. "perlu ke letak beban dekat bahu seorang je?" dan aku mengaku aku rasa ini beban.Beban sebab semua buat buat buta tuli tak nampak nak tolong orang lain.benda bukan susah.AKU boleh mengungkit dari A-Z dekat sini tapi itu bukan cara aku untuk hidup . FINE. kalau macam ni cara,macam ni kerja. aku terpaksa tiru macam korang.korang yang ajar.sekian. JANGAN salahkan aku kalau apa apa jadi. "perlu ke aku tolong,buat lagi setelah sekian lama?" ye memang aku je yang melukut di tepi gantang.korang hebat? go on .so kay..permisi . (persetanzkkan ni bukan tacing tak tentu hala lagi)

No comments: