Thursday, November 18, 2010

scars can be resolved,heart crisis? until when when

kenapakaubaca.[?]
"scars drives me crazy!"-H.A


**
[gambar di karoeke]
tak nampak ke?? haa tak lama lagi la tu.

*memang takde tak uplod gambar laa !


bio oil oh bio oil aku harap kau dapat mengurangkan menghilangkan melupuskan segala parut cacar ni T.T dah gila ni tak tau nak guna cara apa lagi dah tengok iklan bio-oil " bio-oil menghilang kan parut ,rengangan kulit blabalbalalbaa " tipu dosa mati siksa bluwek. jangan terpengaruh dengan mudah lagi senang dengan sebarang iklan penipu pendusta aku ditipu .sedih tau. tengok iklan kepsi [kfc] nampak ayam sedap di tabur rempah segala jadah ,segar bugar besar besar ayam bila datang bila hadap kecik gila. itu tipu no 1. Iklan sekarang banyak auta dari fakta ihetyu apa masalah ? aku rasa iklan pun tak kenal kau jerin.kalau boleh dia taknak pun kenal kau .enoying. -.-'

"lari la jauh jauh lagi dari kenyataan.memang saya suka [ T.T ]"

memang saiko karoke tak pernah nak insaf walau SPMsux minggu depan ! OMGGGGGGG! aku baru dpaat cahay hidayah cahay keinsafan dan aku baru jugak baru dapat tau SPM selasa depan muhauauha tapi tadi terlencong sekejap niat asal nak beli buku SPM [kononnya] lepastu terjalan pulak depan ternampak pulak music music dgr lagu nyanyi ternampak pulak mikkropon ternampak pulak pintu masuk aww ternampak pulak RM 10- sejam apa lagi cepat patah balik nnyeheheh.sempat jugak karoeke tadi last sebelum SPMsux sebelum masuk dewan sebelum pegang pen buku kertas peksa semuanya gurhhhhhhhh kenapa la lagi 4-5 hari? takutnyaa gulpp. sempat habis kan 12 - 13 buah lagu .hilang suara." eh aku tak nyanyi aaa tadi,aku duduk duduk je sambil miming" karma karma.memang susah nak hilangkan karma. itu belum amik kisah lagi masuk karoeke jamban penuh jenuh sumbat 10 orang walau limit 4 orang.itu lagi sedih.dengan peluh peluh semua dengan sempit sendat semua tapi dah nyanyi .itu semua tolak tepi. masuk tetap masuk. kufur kufur asi riak balablalblba -__-

Ramai yang tak kenal perangai aku lagi and exceli.kalau kenal pun kenal gitu gitu mana yang rapat je kenal.mana yang tak kenal lagi sepenuhnya tu anggap je la anda belum jadi kawan rapat saya lagi. kawan rapat aku tahu yang aku ni suka guna prinsip bagai perigi mencari timba. so tak payah ulas tak payah jenuh nak explain yang aku tau sampai sekarang aku pegang prinsip ni. sebab tu tak de orang nak kot?? heh persetankanzzzz. Aku ada ramai kawan baik pompan baik laki baik yang rapat baik yang rapat gitu gitu je baik yang baikk sangat sangat sangat dekat aku dan baik yang selalu mempergunakan aku. kalau aku rapat dengan someone tu, bukan bermakna aku suka dia,aku nak dia aku nak itu ini itu sebab kami dah lama berkawan sampai jadi akrab gila. dah lebih 2 3 4 tahun siapa yang tak rapat beb? aku rasa kalau kau terperap je kat dalam bilik kau dengan kucing / semut/ lipas balablablaa selama 2 3 4 tahun pun boleh jadi kawan kan? so sama la dengan situasi ni.Siapa yang kenal aku sangat sangat ,aku tak suka menunggu orang yang lambat,tak tepati janji [terasa ke? huehue]tapi 'tak suka' aku tu bukan dibawa sampai mati, sampai situ je tak pendam pun.sebab ianya sesuatu yang leceh nak tunggu orang yang tak 'makan' janji .aku ada banyak hal lagi nak diuruskan.heh . Siapa yang kenal aku lagi,aku memang tak suka dipaksa paksa dan aku ni keras kepala. sekuat mana kau paksa aku buat something yang aku tak suka,aku tetap takkan buat. tapi sesekali aku dah langgar la prinsip ni. "aku terangkat pulak orang call.lagi lagi perempuan dan nombor tak kenal." i hate it! -.- Oh dan lagi satu,aku memang gedik muehuehueh! errrrr dah la .tak nak pepanjang dah my pinger already tired bebeh -_-'
Pasal heart crisis tu,persetanzzkan je la.harap harap ok kan? amin .
err hari ni jumaat esok sabtu lusa ahad tulat isnin ?? then.. mati UEHRUEHRURHERU okthnkbyenites permisi.

No comments: