Tuesday, November 16, 2010

sambil makan sambil belajar sambil sedih


buruxx .next! -.-

SALAM AIDILADHA!




kenapakaubaca.[?] " jual mahal atau gedik atau ego aku ni?? HAHAHAHAH "-H.A

gersang gersang [jangan fikir lain] kegersangan Malaysia nak emas akhirnya dapat jugak err semalam kot dalam Sukan Asia itu pun dalam acara menembak negara aww so kool pawer jugak Malaysia dalam menembak eh dengar cerita ada lagi la emas? so kira dah lebih dari satu la ni? sat sat nak gooooglee .[pergi la google sendiri ] malas .segalanya dihujung jarikan?? pemalass ERHREHR! DAH tengok paper semalam [kunonyaa masih pakai paper] ada berita pasal Zarina anjoulie [!!] ala yang perempuan tu.ala yang lucah tu. ahaxs .first tanggapan tengok dia pakai baju bertutup litup dari atas sampai bawah semua aww 'dah insaf ke minah ni? dah insaf ke ? dah dapat cahay keinsafan? cahaya hidayah ke???? OMG OMG OMGG" takde la sebelum sebelum ni memamng terkezutttt mak ,memang seksi gila la kalau ada baju yang kain hanya 10 cm mesti dia pakai kalau lagi pendek lagi best kot [?] eh jahatnya mulut aku eheheh. kata dia "isu seksi itu basi" whackklu. orang ingat apa dia buat,gambar itu ini taknak sebut nanti kena saman nayaa je hidup -.-' ada masalah? oh sambung balik.last last aku tarik balik kata kata suci aku tadi sebab ianya hanya sebuah cerita munafik di sebalik runway baju baju yang bercirikan islam ni. ceh mengapakahkenapakah?bila nak insaf? itu urusan dia dengan Allah.aku tiada kuasa . :) Oiiiiiiiiiii kenapa cakap pasal ni? apa kena mengena aku dengan minah celup tu heh? ok stop pasal dia.dari fikir pasal dia yang tak tentu hala baik aku ingatkan diri yang aku ni nak SPMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM -.- heh lama lagi lagi seminggu [je] haha. apa motif? sebenarnyaa nak cerita pasal jamuan dan setadiiii dekat mekdiiii [??!!]

first time pergi tau lepas kena cacar mengidammmm nye tapi tak makan pun sebab mekvelulanch dah habis.cibai. -__- aku datang mekdi lagi 10 minit 5 minit nak pukul 3 haiyahhhh melepas nak makan semua tu . OH sebelum tu aku pergi KFC dulu sebab ada jamuan last senior year 2010 PSS [Pusat Sumber Hamka] sekolah sumpahhsssax sedih annoying gila dan borink pun ada la sikit tapi tetap best. yang terkejut gilaa aku tak sangka pulak duit PSS banyakk gila nak dekat RM*** tu yang tak kisah tu nak beli snackplate sampai 40 pinggan mhuehueheu kenyangnyaaaa.! Percaya atau tidak aku yang bodoh lagi pemalu ni jual mahal orang suruh ambik snack plate tu sebab ada 5 ke 7 pinggan yang berlebih ,aku tak AMBIK.haha tolak rezki betul.bukan taknak dah kenyang.baru makan kepak dah kenyang -.- enoyingsial. jaga makan betul . habis kena katai oleh penghuni mekdi yang dah bertapak sejak tengahri tu. "malu boleh hidup ke???? malu pasal makan???? malu pasal cinta tu ada logik ler sikit [?] apa masalah? ada masalah? -.-' " hey aku pantang la makan ayam nanti bintik bintik ni tinggal kesan [ahh alasann sundal! cis] -.-kek ni sedapppppppppp gila nak mateiii !!!

comel la tuu?? cis cis cis!

OH lepas dah kemerasundal dah salam salam dah makan makan dah gelak golek guling macam pontianak, baru tersedar i have to rush becoz i want studyyy @mekdi.sesi jamuan kali ni agak best sebab ni kali pertama aku pergi [??!!] sebagai pengerusi yang tak guna. aku boleh ingat apa je yang aku buat sebagai pengerusi? maybe hanya setakat yes no ok thank you dan selebihnya cikgu cikgu yang buat kerja ekekeke..sorry cikguuuu..! eh kat mekdi study ke jerin oihh??? study la! haha. tak percaya? sumpah aku buat BM , addmath dengan baca dewan siswa dengan bukak buku sejarah. duduk situ rasa tenang sikit [-_- tenang ke duduk mekdi?]. setelah 2 minggu terperap dikuarantin baru tersedar boleh keluar rumah haha walaupun tahu SPMMMMMsax lagi 7/6 hari -.-' eh biarlah orang nak kata apa. tak semestinya setadi dekat rumah, mengata orang dari jauh dapat berkat kan? aku dah pernah alami semua tu. "soal berkat tak berkat untuk study,itu bukan urusan kau. itu urusan Allah" aku terima seadanya walau baik buruk keputusan aku nanti. cehehceh ni yang nak sentap ni. tapi semalam memang best! ♥♥♥ ! thankyuuu fortheday esahzijdadiniebanifashaamirbun walaupun aku buat perangai sombongg gila.baru tahu aku sombong??????! -.-' enoying.bak kata esah, "Sijil Pelajaran MEKDI" kan best kalau boleh jadi ni? boleh la tengok dopatjam tengok orang mekdi meeting dekat dalam cermin ngehegehgehe . boleh la makan mekd takpayah tunggu mekvelu lunch. contoh soklan SPMekdi :
1. berikan harga mekvelulunch untuk mcciken?
__________________________________________

2.pada pukul berapakah mek velu lunch tercetus?
__________________________________________

3. YA atau TIDAK : Adakah mekdi seksyen 6 sudah dinaik taraf?
__________________________________________

-_- [SUMPAH AKU RASA JENGKELLLLLLL SANGAT BUAT MACAM NI]

**

sekarang aku tak tahu apa setatus [?] hati aku. sekejap dia ok sekejap dia yang tak ok.aku kat sini macam takut nak tegor dah.takut nak cakap apa apa lgi.takut sakitkan hati dia.sebab apa je aku buat sekarang nampak macam tak kena je. apa kena sebelum ni? mungkin memang aku banyak buat salah pun. maafkan hamba :/. boleh kembali ceria macam dulu tak? yang duludulu tu? suka sangat tengok :') tak heran la kalau SMS inbox aku tak penuh dah nama dia haih. masing masing menyombong menyepi.kenapa ni? sedih sangat lerr. tunggu je la masa berputar. tunggu sampai elok ATAU tunggu hingga sekadar kenangan ini pudar.saya sentiasa ingat awak.
**

WATDENERAKA aku cakap bebel pokpek pokpek semua ni? haih ok bye buku agama dah panggil nyeheehehe kthnkbyenites!! permisi bebeh! :DDD

No comments: