Wednesday, February 16, 2011

brengsek lu.[?]

kenapakaubaca.[?]
"makin lama makin rindu :')"-H.A 
rindu tie aku selalu gigit selalu lap mulut guna ni lepas makan OHMY :'(


oh tipikal tahap karma bila asik asik nak cerita pasal kerja kerja kerja hang tak bosan ke tak reti orang meluat ke baca tak tau orang menyumpah ke dalam hati kata "eh budak ni asal batak benar?" baru setahun jagung berkecimpung dalam arena pekerjaan takde life pun nak batak sukun -.- enoying la. HAHA aku faham aku faham kalau ulang hari hari benda yang sama buat yang klise je tetiap hari ada juak orang yang mati dengan otomatis tanpa notification. EH lama sangat ke tak berblog? maklumla aku kan artis ramai // banyak betul orang ajak itu ini [oh perasaan gila -.-] penuh betul schedule aku [ jadual kerja morning evening atau full :/ ] lalalalalaalalala sekarang hari ni malam ni hari esok malam esok baru ada life yeah boleh rehat kat rumah [?] keluar menyundal menghabisi duit ke SUBWAY rumah ketiga selepas rumah KD  dan mekdi atau rumah keempat cathay rabu wayang murah [ohshit dah terlepas] atau GSC atau neraka -.- sumpah merepek , ni la bala lepas tak reti it , dah tak gheti nak letak tanda BACA , maklumla zaman persekolahan kelas BM dah habis kan? so terpaksa melupakan segalanya HUEHRUHREURHE
//
memang bala sungguh siapa yang kena tangkap khalwat masa velentine day OMG takde cara yang hina ke nak kena tangkap pun? agak agak la ramai pulak yang melayu [ entah islam atau tak] kena cekup tak tau nak hormat langsung esok kita kan maulud Nabi . aku yang kufurun kufurun sedikt asi dan fasik ni mampu jugak hormat walaupun sepatutnya sememangnya hari itu public holiday aku kena kerja . bila nak berhe*%$^&* ni? kalau sayang sangat, buat la hari lain. ni tak, nak jugak buat projek // drama // beramah mesra time OPS VALENTINE memang budus la cerita dia. [aku ni menyokong ke apa ? -.-' ] konon nak tunjuk kasih sayang lebih la tu ceh podah , tunjuk la hanya sekadar rasa sayang dalam hati [macam aku buat ni ] tapi orang tak nampak . apa kata orang ," dalam hati ada taman" HIHIHIHHIHHI [gelak manja sampai nak bagi sepak] EH konklusinya tak payah sambut lebih lebih  lagi bila esoknya Maulidr Rasul. haih. umat akhir zaman ni [termasuk aku] . tak gheti gheti. -__- 
//
time kita diperhebah hebahkan pasal isu mesir riot yang melampau tahap karma sampai jatuh presiden HOSNI mubarak [ OMGGGGGG aku ingat -.- entah mana aku tau tah] sampai sakit sampai gering sampai kritikal sekarang cuma hanya tinggal untuk &^%^*(&* [eh aku tak cakap apa apa -.-] , aku tertengok pulak , terklik pulak button remote talibesen [TV], terkufur ter ter ter tertengok grammy award -_- selama ni tak pernah layan walau sesen dan aku rasa bagus dan bersyukur bila time grammy tahun ni aku tengok, si gay rambut terletak topi senget awwww -.- tak menang yeah . [APA la yang aku dengki kan ni dengan JB marah pulak kang peminat dia HUHAUHUAHUAHA ] tahniah ah lady gaga sebab u tak meng-cliche kan suasana OMG dulu daging mentah sekarang telur  dengan si perempuan tinggi lampai dan the gay-EST dan esok lusa apa , usung dengan keranda? turun dari bulan? pakai baju lutsinar? AWHWHAHAHAH suka suka -.- siapa lady antybellum [apatah nama pelik sangat] dia band ke singer perempuan je pun? entah dalam magazine tunjuk lain dalam sutkhabr tunjuk lain dalam web tunjuk lain apa cer? cuciter cuciter? -.- maklum la. aku kan dah buta isu semasa.
//

 
nampak pelik memang pelik lagi pelik. tapi aku suka cara dia. ^^

play repeat play stop . [esoknya] play repeat stop play pause -_____- ' --->> playlist dalam phone . hiah tak tau nak donlod lagu apa. bila depan 4shared mulalah termangu mangu nak donlod lagu apa sedangkan bila tak depan 4shared kemain banyak lagu nak donlod tapi semua hilang ' bagai ditiup taufan' ARGHHH mula la masuk part merepek meraban ni .ah esok cuti tak tau nak menyundal ke tak nak pergi itu ke tak . sekolah amacam? subway amacam? SINI ada hantu amacam? just koling koling me dan lakukan apa yang sepatutnya. i penat yu malam ni nak tengok tivi lepaskan keringat HAHA -.-' EH DAH la nak out ni nak berubah menjadi insan yang baik. ayat klise. kthnkbyenites. aku tak suka maher zain nyanyi dalam bahasa melayu walaupun aku pendokong bahasa melayu. nampak errr pelik gila dan tak sedap. yang sedap cuma part " insyaAllah....... InsyaAllah.... " -______-

**rindu la. zaman dulu. ala, zaman dulu. zaman masih muda remaja. apa? -.-' sekarang tak remaja ke?
 
ok mana lady nya? aku ingat vokalis rupanya group. ok enoying.lagu 'need you know' agak layan walaupun tak femeliar sangat [bagi aku la .]

khairul.jerin.judy :')
last day judy after a a days [beberapa hari] kerja. bye

No comments: