Saturday, February 26, 2011

dah aku dah redha kalau kau tiada.

kenapakaubaca.[?]
"aku duduk sendirian di kamarku, menangis kesepian kernamu"-H.A

ah malas nak menaip sebenarnya sekarang nak belajar mengira balik sebab bila kira duit atau apa yang bersangkut paut dengan angka aku dah lemah. nak congak pun lemah apatah lagi nak guna bentuk 
lazim(?) kalkulaterr jugak membantu HURHEUUE ini sebagai akibat bila kira cash je mesti short bila kira cash je mesti terlebih atau bila tekan tekan kalkulator je mesti salah so aku kene berubah. berubah semula untuk mengenali angka dari no 1 - 10 . klise klise klise hari ni sumpah letih ngantuk sampai masa break boleh tertidur dalam stor , lepas makan terus tidur sampai buncit WAHAHA patut la badan takde shape macam *&&*(^*&(&*&%^$^   [isi tempat kosong dengan nama nama kewllzzz] ok enoying sangat -.- 
// 
cerita basi.klise la asyik asyik tulis benda sama pergi wayang itu ini menyundal sana so kita meng-summary-kan daripada mesej masuk , "weh esok aku cuti! jom outing. -irpan" ----> "ok jom" -jerin dan azluyuna juga menyelit, "eh aku nak join korang eh aku taknak join korang eh eh eh eh, nak join la eh eh taknak la" ---> last last terpacul dekat mekdi [tempat kleseyyy] OU sambil datang dengan  mula mula masing masing diam macam orang bisu sebab there's no hot topic to be discussed dan akhirnya setanzzz kememeh mula membuka rongga mulut memulakan benda benda kufur. -.- haihh. "eh nak tengok wayng ke eh nak ke taknak cerita apa sekarang ?"--- eh takde duit la doh tengah kering ni tengah tengah bulan balbalaa" dan akhirnya dapat jugak tiket THE RITE tanpa diduga . -.- ni la melayu. cakap macam KAF KELLY NG-.- dan lepas beli terus lost terus terus jadi life less sambil teman budak parkson cari kerja dekat predo dekat charles and keith balbalala dekat kedai strict bawah tu -.- enoying konklusinya sepatah haram tak apply sebab malu -.- dan terus lifeless lepak dekat sofa berwifi selama 1.jam setengah dan baru la ada point " ehjom main pool ?" ' benda wajib main' bila semua merangkak ke OU. terasa loser kita ni kan? EEE sumpah rasa nak pecah perut gelak , main pool macam masuk sarkas-tik . boleh pulak bola  terkeluar dari table, bola songket bola lari jauh sambil kejar sampai kat table orang OMG malunya nasib la hari khamis, hari yang tak ramai orang la sangat [?] ye kan. hihihih dan pergi pulak lepas bistro KONONnya . setakat mamak bawah jambatan jangan nak BISTRO sangat la kan -.- kememeh dah kenyang baru masuk wayang.kalau lemah iman jangan masuk sebab cerita the RITE semua kaf kaf kaf setiap saat detik minit ada gereja salib kristian euww siapa punya idea la tengok cerita ni ? lagi sekali sanctum melepas :'((( ah tak kira rabu ni aku kerja morning nak tengok sengtum jugak wekk :P nak JOIN? jom. dan -->> balik ? eh tak , aku masih jalan jalan pergi ikano buat buat ada kerja padahal takde apa apa pun lalu balik ke rumah tunggu bas metrolembap macam beca. "bila la nak ada driver sendiri ? [kufur] atau bila la nak ada kereta sendiri ? lagi kufur" eh kau tu lesen kereta pun takde. setakat motor ada la .HREUEHRUH eh tak kisah la , pedulik pulak aku.

acah acah hot je tu WKAKAAK
 self timer #76382
//
APA kau tahu pasal cinta? *rujuk post post sebelum ni. banyak kot * jawapan klisey --->Cinta tu universal. dan apa yang aku tahu sekarang untuk diri aku, pada diri aku, bagi diri aku, cinta tu nothing . takde maknanya . buat masa ni  so far so good -.- apa merepek, at this moment aku tak nak fikir , takkan terlintas , taknak terjebak , tak nak terjatuh , tak dipengaruhi  dengan perkataan cinta lagi. aku lagi suka being a single papa ^^ HAHA bodoh jadi single dan mungkin forever alone [?] HEURHUH eh aku tak hot pun , nak low profile je la lek ah lek ah dekat U nanti berlambak en? dah anggap je mana mana yang ada hati tu, atau ter-menaruh harapan tu just lupakan je la sebab penulis blog ni nak berubah -- puiiiiiiii ! ludah ke langit terkena muka sendirik. EH SERIUS la. ini bukan main main punya perkara.  dah lagi tulis lagi termuntah nanti.

 
//

"eh nak kemera LOMO la. yang gambar cantik tu , yang kalah DSLR besar bagak tu? " haw come? haw, where, i wanna buy it? nyeh. eh dah la esok nak ke selatanz tanah air dan bergegas ke kedai buaya. ^^ kthnkbyenites!

No comments: