Friday, February 11, 2011

bukan dan sebenarnya.

kenapakaubaca.[?]
 " eeeeeeeeeee sepoil betul la kau ni. dah kacau bilau dah schedule"-H.A
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you-MZ
      Layan lagu maher zain menusuk kalbu kadang kadang sampai ternostalgia sendiri kadang sampai rasa nak insaf tapi apakan daya hantu setan lebih berusaha memujuk umat manusia. [?] atau manusia lebih mudah terhasut hasutan setanzz. bukankah sama je tu? kalau dulu aku asyik kira kira bila nak SPM ni , [ni masa pertengahan sekolah tingkatan lima] kalau dulu aku asyik selalu sangat kira kira hari bila nak habis SPM ni , [ni masa tengah menduduki SPM 10 hari bai boleh mati kering] dan sekarang aku masih hilang arah pedoman hala tuju still jugak mencari. mencari tarikh keputusan -______- sumpah takut. 
result nak keluar weh gengkawanz dah ready ke? kali ni bukan macam PMR weh zaman kanak kanak abnormal tu bukan bukan SPM beribukaliganda trilion milion susah dari PMR kememeh cengih tu. kali ni bukan zaman PMR yang oh lepas ambik result kita jumpa balik tahun depan tingkatan 4 masuk sainsstream ekaun watkejadah yang boleh cetus classist tu :') result ni la yang menentukan masa depan kita semua, arah tuju hidup kemana kita pergi , saat untuk ucap selamat tinggal itu ini air mata tipikal dan kegembiraan klise di tempat baru dan apa lagi ?! semua berubah. kadang manusia pun berubah/. // sebut pasal berubah.
  • manusia berubah atas sebab diri sendiri - rasa diri tu kurang keyakinan, nak tinggikan keyakinan
  • manusia berubah sebabnak ikut evolusi masa.
  • manusia berubah akibat terdapat cahaya anjakan paradigma
  • manusia berubah untuk merubah nasib. siapa tahu ?
  • manusia berubah kerana harta dan nilai.
  • manusia berubah kerana kawan , kawan yang mahmudah atau mazmumah.
  • manusia berubah kerana cinta.
DAN apa aku merepek ni ? sebenarnya nak jadi pengkritikwayang malam ni pasal cerita akumasihdara green hornet paranormal activity tapi apakan daya esok aku kerja hari dah malam hantu kat sebelah ni so apa konklusinya? konklusinya aku penat capek nak tidor. esok ada date. date la sangat, arhhh kthnkbyenites.

"buang micro SD di kepala,install external hardrive disk dekat kepala" ---sebagai salah satu cara untuk melupakan segala yang terpendam. .. atau delete all atau "do u want to format ur memory?" 
jawapan aku : yes //
"ala rilex la, chill je.diorang gurau gurau je tu." -- apakah gurau sesuatu yang diulang berulang kali sampai hati remuk ? apa tu gurau?
cuba berikan aku definisi gurau mengikut kamus dewan edisi nenek jiran sebelah kau ? UREHUWH eh bye.
nyeh. kalau caplock tunjukkan aku ni dalam mood happy -.-

Sabda Baginda s.a.w, maksudnya “Perbanyakkanlah selawat kepadaku pada hari Jumaat dan malam Jumaat. Sesiapa yang berselawat kepadaku satu kali Allah akan berselawat dan memberikan salam kepadanya sepuluh kali.”(Riwayat al-Baihaqi)-Salam Maulud Nabi :)

No comments: