Wednesday, February 23, 2011

switch off 'bagai perigi mencari timba'

kenapakaubaca.[?]
 " eh terimasih awak :") "-H.A

TOLONG PLAY LAGU bakgraun musik lagu anak raffali / mior suhaimi baba ke [?] whoocares -.- KALAU BERPA(N)CARAN kalau nak more feel la, pause kan lagu lily allen tu


ISHKK nak speaking ni tapi malas ah nanti orang kata menunjuk itu ini pulak HAHA [padahal engris kau terabur kan ? ]  ye ye aku mengaku engris aku teruk sux nak matei selalu dapat markah rendah , ingat lagi kene kutuk [ ajar ] pasal grammar balbalabla kejadah itu ini tapi aku pedulik apa? janji aku tahu cakap sikit sikit daripada tak tahu langsung -_- jawapan klise untuk cemuhan asasi orang HUEHRUHRE eh apa aku nak merepek ni ha? padahal esok kerja pun tak gheti gheti nak tidor basuh kaki busuk sebagai akibat kasut croc* [taknak letak nama nanti kena saman] eeeeee bencinya lagi rela pakai selipar jepun isk eh gurau je. dont take take serius bebeh , maksudnya tu aku bangga aku sarungkan selipar / capal / sepatu yang berharga rm139 dekat kaki aku . HOHHO so masalahnya kat sini kaki aku yang busuk ke kasut tu yang busuk ke mulut kau yang busuk? -.-  routine routine rouitne harian [ saja sebut banyak kali nak kasi hiperbola yang melebih] memang sama memang tipikal bangun pagi gosok gigi pakai uniform tunggu bas masih mengantuk pasang earphone pegang helmet walaupun naik beca [metrobas] dan turun dan kerja dan closing dan balik dan makan dan mandi dan online dan tidur dan ulang balik dari mula sampai aku berhenti -_- mungkin lagi 31231# kot . (atau) kecuali cuti
//
EH sebenarnya aku rasa bersalah sangat sebab aku ni memang lelaki dayus lelaki tak guna tapi aku baik [??] HAHA apa la hari ni ada birthday orang tu , orang tu pulak yang datang melawat sebab dia cuti , sebab aku malu nak mintak cuti sorrrryyy sebab menyusahkan yer :)) jangan la marah marah nanti buruk muka HUHEURHEURH eh sumpah malu bila awak datang bila first time tegor dan bila first time borakkkkkk panjang walaupun sepatah dua je kot tadi tapi gila la terharu gila dan akhirnya aku mampu berborak dengan perempuan WKAKAKA sedih tak hidup? eh tunggu la nanti orang datang pulak terjah ke OU siapa bawak wartawan melodi kasi soalan pedas kalah cili benggala.
//
oh dunia makin runtuh makin akhir zaman ramai // banyak betul sepises gay aiyak tanpa segan silu pegang tangan depan aku -.- ok depan aku fine lagi depan kahlayak depan orang menjadi satu public figure yang melampau dan hanya layak ditonton 18sx dan ramai pulak yang anggap aku kolot bila aku cakap pasal isu perempuan merokok kan ? [-.-'] TAK kisah para perempuan nak merokok ke apa aku tak kisah itu kau punya pasal kau mat* pasal paru paru kotor ke itu lantak hang yang paling aku kisahkan kenapa still ada lagi taraf taraf mak pakai tudung macam suci [ pada sangkaan pertama aku] dan terus meleset bila dia pegang rokok RGEWYRWUH WTFFFF macam takde lagi benda lain ke nak pegang ? aiyak itu la yang buat aku terguris HAHAHAHA oh dan paling sedih , terasa jugak aku bila tengok guard wnaita berumur 40+ an atau 50+ an jadi jaga berdiri dekat harve* norma* kesiannya sepatutnya dia dah tua tua macam tu patut duduk rumah anak anak pulak jaga kenapa why? dan kejam ke aku cakap dunia ni tak adil ? Sebenarnya Allah itu Maha Adil. untuk ujian dan dugaan mereka mungkin? wallahualam. dan aku malas nak buat bersama mu pulak kang rating rangcangan bersamamu jatuh rudum rating blog aku pulak naik . HAHA

"kita bakor je bakorrr" sambil  buat tangan pusing pusing. -- [sumpah!] tengok HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH  untuk yang ke #7687319 memang tak boringggggggg malah makin gelak sebab memang lawak tahap karma. ala kau nak ke? pergi je beli pirate dvd. aku dah. anda bila lagi?? MHERHUERHEU
"hai saya adik dr rozmey, nak kawen dgn saya tak?? saya ada banyak duit tau " -.- akibat daripada menge-test rambut palsu depan kedai HAAH sumpah kelaka sumpah sejibik mukaaa .cakap pasal muka. aku nak try beli menderma la, [sejenis ubat kurap kat muka ] untuk hilangkan parut cacar air EXSPM2010 -.- gurhhhh
bestnya makan maggi kap hari hair boleh botak kepala aku  [tau la rambut dah mcm drrozmey ni] ahiahiahiah nak botak [??!] eh esok beli lagi maggi makan dalm stor ramai ramai plis join the club bebeh -.- dan dah . bye eh dah la merepek pulak esok kerja kang mengantuk tahap gabanzzz kthnkbyenites

"jangan lari daripada ketakutan, malah lari ke ketakutan itu semula kerana ianya membawa kepada keberanian untuk menempuh ketakutan itu "-H.A   --- ni yang nak riak sikit ni aku dah harungi ketakutan tu HURHEUHEURHUERH

No comments: