Friday, February 18, 2011

dah diam jangan nak bising.

kenapakaubaca.[?]
"masih layan lagu lama :)"-H.A

benda ni bukan perli aku. harap maklum -_-
DAN malang atau terpaling malang bila ada orang cuba ganggu tidor kta suruh mandi di pagi hanya semata untuk meriuhkan sekolah pergi ambik majalah dan lagi bermalang bertambah malang bila list magazine tiada nama aku . -.-' sedihnya rasa nak je campak semua majalah dari tingkat 3 sekolah jatuh ke LG [lower graung (moh kecek kelate ke terenganu sikit)] or etc etc etc atau ingin menghelakan nafas seperti gunung merapi ok itu melampau. ishh lepas tu borak dengan ex class ticer miss ON pasal masa depan yang aku belum tahu lagi nak jadi apa nak pilih course apa nyeh memang gelap la cerita dia .
" ticer, saya takde bakat la dalam mengedit pic jadi muanfik ni takde bakat :( " kalau menyanyi lagu lulaby tahu la mampus bukan terus tidor tapi terus pengsan atau mati . eh apa saiko kau merepek? sumpah banyak cerita tapi penat kememeh la nak kena taipi itu ini kan best ada software yang bila aku kita cakap dia record dan publish dan dengar oh sumpah kewllzzzzz.
//
tengahari tadi sepatutnya aku dekat rumah masih membuta entah mana tetiba aku kat SUBWAY macam biasa ,rumah ketiga wuhuuu macam reunion la pulak semua gengkawan ada ingat nak tengok wayang cerita sanctum tapi semua tak jadi haih masalah penat kot masalah pengangkutan walapun setiap 15min beca ada lalu , masalah kawan , masalah nak cari jalan penyelasaian hiah hiah haih [mengeluh panjang] terpaksala tunggu minggu depan , terpaksa la lupakan hasrat nak tengok sanctum // sini ada hantu // kejadah semua :( HURHEUEHREUR -.-' oh untung la makanan rm 13 lebih jadi rm7 untung la , tak haram kan? kita bayar apa -.-' hihihih [gelak setanzzzz = kufur]

// 
LUPA hari ni chap goh mei , hari yang ada lion [yang sebenarnya orang] menari menari sambil makan menunjukkan errhrhrrrrrrrrrerrr apa  eh? entah. tapi gila kewlzzz tadi tak dapat kat crocs dapat dekat giza pun jadi la. untung la hari ni bost manager asistant manager semua datang, semua jadi tunggul dan tetiba rajin bila orang besar datang HAHA. kelakar la. fuhhh nasib beta cuti :D eh kepala aku dah buruk sebab salah potong rambut DAH JADI macam ronaldo dah [bukan CR] dekat tengah panjang dekat tepi nipis aiyak bencinya. "mana doraemon?" nak putar masa ni. putar sebelum aku masuk pusat gunting rambut [padahal kedai mamak rm5 je] HAHA

' eh kufur, kalau taknak kawan cakap. jangan malu malu' HIHihihihi gelak mereng. k la chaw kthnkbyenites.

 kan dah cakap ada orang dalam dia.

play lagu rindu rinduan jadi kenang kenangan . :/ zaman lama masa tak boleh berputar

its not fair, its really not ok x4, u sepos tu kare -.-

No comments: