Wednesday, February 23, 2011

u apa duduk duduk ni tiada class betul

kenapakaubaca.[?]
"sumpahhh semua geram kot!"-H.A

EEEEEEE sumpahsax geram la sial kot geram sesangat hari ni aku ingat hari ni hari terindah aku sebab esoknya aku cuti so boleh la mengularrrrr panjang borak borak kosong takde motif dengan semua satff layan gossip itu ini tapi " ku sangka panas sampai ke petang rupanya hujan ditengahari"  CISS tak bestnya hari ni , rasa nya kalau aku mencarut masuk kali ni, dah menimbun kot dosa dosa aku. nasib la aku ni suci sikit  HRUEHUEHR  dan tiba tiba ada dapat calling kata manager // GM // supervisor outstation kejadah apa datang OMG semua [pura pura kelamkabut] sampai roti aku  jatuh lantai -.- sedih dah la stor kecik tolak tolak aku sampai roti aku jatuh sampai kena tiup balik lepas tu makan. bak kata orang, jangan membazir itu amalan setanzzzz u know. setanzz macam J.A.Y . eeee mesti korang berwonder wonder kan apa yang bengang sangat ni walaupun aku takde la bengang sangat ? OK enoying. aku bengang kenapa diorang diorang si KAF KAF ni layan kitaorang macam takde perasaan ? setakat nak marah nak tegur tu aku tak kisah sangat (??!!) ni kenapa sampai macam tu sekali jijik kot , lagi jijik dari tai* ish ingat kita orang apa tunggul kayu batu ? even nama "TRAINEE" tulis dekat name tag tu pun tak payah la kokak sangat , ingat aku lahap ke nak kerja situ [memang pun -_- HAHA] nasib je aku tengah kumpul duit sebab nak beli something kalau takkkkkkkkkkk aku fired kau . ehhh silap resign HAHAHA entah kerja dah ok tapi orang atas pulak bajet sangat zzzzzz entah la. kan dah cakap
"manusia bila dapat pangkat, memang lupa diri " ciss.
 
cara marah aku -.- ngeri tak?
///
ok enoying stop about tu. lepas ni nak tunggu ni kena tiaw dengan supervisor pulak HAHA tak sabarnyaa lepas tu tunggu pulak resutl SPM.
oh watde pundek , banyak nye rumours sampai tak tahu nak percaya mana satu ? -_- sekejap si multu puaka ni kata 24/2 sekejap 28/2 sekejap 10/3 sekejap 14/3 dan ada jugak bernama.com kata lepas april watde macam -.- eeeee eh lagi lama lagi bagus la. simpan je result tu buat perkasam elok sikit tak payah la tunjuk result yang macam HAHAHAAHAHAHA -.-
"eh traumatik pasal result SPM2010 samapai terus termimpi mimpi." hebat tak?? wkakaaka
sumpah mimpi aku tragis sampai terlalu sedih nak diceritakan, entah naik bas perrgi sekolah masuk kelas tengok semua paper dah ada atas meja lepas tu cikgu datang suruh semak sama sama then baru nak umumkan result aku dah bangun tidor. tu yang sedih tu. selalunya kita rasa mimpi tu sekejap padahal lamaaaaa . kan?? kita bakor je la -.- #8731 ulang kali banyak kali. haha dan syahmi pulak mimpi aku dapat 7A SPM OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG harap harap la betul bukan fake, bukan taruhan harapan dan sebagainya. kalau dapat 5A pun aku dah bersyukur sangat . nak jadi optimistik tapi pesimistik je la aku mampu jadi. NAK WAT CANE, dulu sebelum SPM taknak belajar menyundal kiri kanan dan sekarang? baru tengadah? teruknya kita ni HUHRUEHREUH :D
//
dan ulang babak gay pegnag tangan--- tapi hari ni bukan pegang tangan. hari ni dialog i u i u antara lelaki. -.- sedih tragis dan menakutkan. aku dengan perempuan pun tak i u i u . dan paling geli bulu roma bila ada adegan tukar selipar masa tengah jalan. ish. rosak dunia WWHAHAAHAH ni yang nak kena beli 250 panduan, nasihat teladan kepada para muslimah ni ? KE nak baca majalah lucah kat popular? ^*&^*&)(_)(_90 errr no komenzzzz. dah la malas nak tulis panjang sebenarnya tiada mood ni tapi oleh sebab esok cutiiiiiiiiiiiiiiiiiii so ada mood balik. last., FAKIU J.A.Y !kthnkbyenites!

No comments: