Tuesday, February 22, 2011

kurang idea kurang isu

kenapakaubaca.[?]
"eh kita dah takde apa apa dah.jangan risau"-H.A

hari yang annoying kenapa la semua dah jadi saiko saiko FB ni.ni yang nak guna pocodot ni walaupun pocodot memplagiat fb haha.eh dunia makin kacau bilau sekarang riot sini sana i terkena tempias u know nasib la kat Malaysia belum ada lagi harap harap tak ada la cukup la hindraft buat semua semua blaballa politik politik sux -.- Oh lagi malang bila pelumba basikal kita jatuh eksiden , doa doakan la banyak banyak kat azizulhasni yang sakit kaki bila kayu tertusuk dari betis dia tembus sampai tulang kering OMGGGG sampai naik bulu roma bila tengok gambar dia ish.terlepas lagi masuk kejohanan apatah tu. [eh sejak bila aku ambil kisah ni?] ambil kisah sebab kaki dia kena kayu macam tu.
 
ngeri -.- sila tutup mata kepada ibu ibu mengandung 2 bulan, pejam mata bagi ibu mengandung 10bulan
dan nasib aku baik tersangat baik syukur alhamdulillah bla tak eksiden jugak. pergh masa nak pergi tempat klise [the cliche] curve ikano semua, aku terlanggar , ter je bukan sengaja pun nak langgar maknanya tak sengaja la terlanggar pintu kereta toyota vios HAHA bangga ni bagitau :/ padahal dalam hati ada rama rama , pergh takut nasib langgar sikit [tak la sampai calar balar kereta orang tu apatah lagi remuk kemek] tergesel sikit je sebab jalan sempit nak mati dan kereta tu makin slow lucah la , tu la lain kali ada side mirror pandang la kiri kanan mangkuk punya kereta. ni aku yang handsome tengah bawak motor pun kau tak nampak. ceh. rilex rilex . dan lepas tu aku terus buat muka endah tak endah dan muka tembok berhenti depan dia sebab ada trefic light dan jalan bila lampu hijau. sedih pun ada takut pun ada . -_____- aww konklusinya aku boleh kawin lagi EURHRUHUREHEU

macam macam karenah kastemer ada HAHA sampai aku tergelak dalam hati sebab tak sampai hati nak gelak depan depan takut kena penampar free ofcas. -_- 
lawak # 2321
: "itu hari haa saya punya abang ada beli itu sehelai kasut ha dekat itu warehouse atas sana, RM50 saja mehh "

: " kasut lari itu tag[tanda kasut] " sepatutnya " kasi cabut itu tag" HAHA ini tak kelakar ke? kalau korang tak gelak korang memang tiada humor senser -.- lucah anak ayam

: " kasi cabut itu tag, saya nak pakai selalu " sepatutnya kasi cabut itu tag, saya nak pakai sekarang. nyeh -.- ok tak kelaka. pura pura ah gelak. malas aku nak ajar cara gelak. dan oh esok kerja. k bye. 

"lain kali ada mulut jaga, nasib baik la aku ni pemaaf orangnya" HUERHUERH

"happy birthday sally :) semoga hidup ceria selalu. jangan emosenel emosenel lagi okey ^^ "

Dan gengkawan bila nak berpartaiiiiii ni ? sunway ke genting? MHEUHEU nanti arh decide tunggu gaji bulan 3 . hihi kthnkbyenites

Kalau diberi pilihan antara
jalan yang gelap dengan yang terang
hendak saja aku pilih jalan yang gelap.

Bukan apa,
mahu aku letakkan cahaya disana
biar tiada lagi yang boleh membeza-beza.-PPP

No comments:

There was an error in this gadget