Thursday, February 10, 2011

dull future

kenapakaubaca.[?]
"sekarang boleh hafal lagu kat kedai. apa lepas ni?? cuba teka. kalau betul dapat $1juta"-H.A

ayat baru. blogging makin bosan. biar la cerita basi dalam otak daripada tulis tapi terlupa je selalu.
*amaran ibu ibu mengandung ; jangan baca. yang tak mengandung pun jgn baca


"feelin' i'm hiding under the coconut shell" . jap kelapa tu ada cangkerang ke? apa tempurung dalam engris? ni yang nak kena guna kamus oxford edisi jeringgeris keluaran 2012 ni -.-  asal rasa macam tak tau apa apa eh sejak kerja ? asal aku tak tau apa yang latest movie apa tajuk lagu baru baru semua ? [??!!] apa bukan sekadar di pinggiran etcetc#$%$ menaruh harapan apa semua lagu baru maher zain nyanyi dalam bahasa melayu pun aku tak tahu aku baru tahu hari ni loooooooooserrnya sejak kerja ni. HAHA apa terjadi kat luar pun tak tau, dulu tengok bangunan surian tower terbengkalai sekarang tengok dah siap [ok ni tipu -.-] apa semua news gengkawan pun dah jarang dapat ; yang dah berhenti yang dah pindah yang dah &%%* yang dah ada lesen yang dah jadi sewel yang lupa kawan yang jual mahal UHREUHREU OMGGGGGGG lifelesss gila. tapi kalau jadi 'respected grapper' lagi lifeless kot? -.-

"eh last ni cakap siapa nak kerja bagitau. perempuan je " :)
//
mood jiwangzz play. //


and exceli i dont want to lick my spit again but i dont know the fate we cannot lawan meh -.- i  terpaksa jilat balik. atau erti kata lain contohnya aku dah terbuang tin dalam tong sampah then tak semena mena aku terpaksa guna balik tin tu untuk buat kapal terbang udara helium then aku kutip. konklusinya bukan pasal tin aku nak memekak -.- aku nak memekak pasal cinta yang aku dah tolak dulu dan sekarang dengan muka seposen tembok besar besar china aku macam nak balik? murahan kan.tapi aku mengaku aku silap aku egois tak bertempat "DO NOT EGO PLISHHHHHHHHH"" [suara jantan manja yang nak kena sembelih] entah la. mungkin krisis november-disember belum reda lagi aku dah nak buat hal kan? OK la sekarang kata kata yang terbaik , selamat menjalani kehidupan masing masing. semoga masih ingat orang di sini :') itu pun dah cukup baik dan cukup wahhhhhhhhhhhhhhh  dihargai gamaknya.
"berkali kali dengar lagu kertas band selamat tinggal kekasih , berkali kali jugak aku menangis dalam hati." ---- kalau tunjuk kat depan public sumpah malu terus jadi public figure aku kang, terus orang mintak otograf.tu yang kita tamau tu HAHA -.- ok ada masalah? terlalu popular susah pulak nanti orang kata kita lupa diri -________-

moodzz jiwang ; play off
//
"first time dengar lagu hanyut fezal tahir pun dah meleleh.lagu dia semua layan la sial" 
SUSAH sangat orang nak faham kita atau kita yang susah nak faham orang ? maksud kat sini ; kita susah = dengki = iri = tak senang dengan orang , macam tu ke? atau susah = memang dangkal kepala otak berjambul  = poyo = rasa diri tu boleh maju kedepan = rasa wah aku lagi up dari kawan aku yang lain? atau susah = suka merendahkan orang lain = nampak susah sikit mula mengherdik . watdehel watdeneraka apa punya fesyen orang dasawarsa kini ? atau ettetctetc %#%$$ [ definisi yang belum keluar dalam mana mana kamus ] -.- susah sebenarnya dan tak susah kalau semua orang buang sifat susah tu. *susah = semua yang disebut kat atas. susahnya kalau ada orang cerita boooommmm tapi haprak. no komen. faham faham sendiri la. ye. kita lain, kau lain aku lain.tahniah arh.
"kekasih terbaik yang pernah disinggah dihati." :'(---- yes u are. selamat tinggal. 

moodzz kerepekmerepek::
oh shit dah bulan feb aku baru posting yang ke tiga bulan feb ni , makin jarang makin bersawang blog aku, nak letak jawatan dalam berblogla dan nak bagi kucing aku pulak ambik alih. eh dah la merepek apa aku tak tau. yeay nanti ada budak baru . fuhhhh :) best sikit .heh kthnkbyenites.

 

live or die? 

No comments: