Friday, December 30, 2011

seeking you.♥

kenapakaubaca.[?]
":) happy for today"-H.A


how many time dalam hati cakap , "aku dah bersedia nak jaga anak orang" - pffft itu hanya imaginasi yang tak pasti tapi rasa tu macam nak tapi kita ni manusia kan sebab tu lagi senang kita skip kejap langkah seterusnya. dulu kecik zaman jahiliah form form dulu mungkin infiniti perasaan ; takde perasaan cuma berkawan dan sekarang dah alam 2012 lagi berapa jam je. lagi ? dah naik dari 18 ke 19 how old i am ok ; aku tak tua lagiiiiiiiiiiii .- tak dinafikan semua perasaan tu ada. //
fcuk


tapi how come aku boleh ingatkan yang lama, dah lama aku lupuskan ( mencuba makin mencuba dan masih mencuba ) dan agh malang sekali tak dapat.malah makin ingat, how come? tolong la pergi jauh. orang tu dah lupakan kau sial.dia dah ada peganti ; dia tak perlukan kau.dia tak perlukan perasaan menagih simpati kau yang kau buang dia dulu.konon nak berlagak ego sial. - i wish. mulanya aku fikir salah dia. dan salah aku jugak bila di fikir balik . tak penyabar dan bengis dan gelojoh. itu katanya. - persetanzkan.


apa yang kita tak boleh buat ? Jodoh ajal maut mati lahir rezeki bukan kita yang tentukan bukan kita yang decide. apa la salahnya kita tunggu kejap. tunggu untuk jodoh ; sambil tunggu untuk mati. kita tak tau tarikh yang exactly kan? apa salah nya kita tunggu. antara dua . mati atau jodoh.

I didn't stop loving you , but you just stopped noticing it.

orang gila memang macam ni.sasau angau semua ada. ni yang payah bila konsep jual mahal makan diri. dulu ada bunga pergi baling , ada lagi pergi rabakkan ada lagi pergi hilangkan dan sekarang hanya jumbang je yang ada. makin sesat .makin malap dan tinggal detik je nak hinggap but dont know where should the kumbang hinggap.- ah aku tahu.sekarang dia gelak besar. tahniah . berjaya buat hati lara ; hati tak keruan. mungkin ni petunjuk kau berjaya tapi mungkin untuk seketika. sebab my felling might be changed after a while. -kata saiko.


Just wanna searching back "some one like you" or may be you. who knows right? 

1 comment:

Kekfa said...

yes semua yg diatas adalah benar :(