Friday, November 11, 2011

Dunia upside down

kenapakaubaca.[?]
"aku cuma perhati.malas nak terlibat lagi dah "-H.A


budak budak sekarang tak sampai umur 2 tahun dah pandai melawan cakap. siapa ajar? mesti susu formula penuh DHA yang ajar semua ni. -.-' / "sufiyaa, pergi tidor la.jangan lasak lasak" ,"tanak."- tau tau la camne budak cakap tak soo kiuttttttt awuwuuuwuwu aku yang marah marah tadi terus tak jadi marah , memei abang penyayang aku ni. gelak + geram , akhirnya aku tewas ke laptop.pfftt, biarlah budak budak je pun.
lepas tu abang dia umur 3 tahun lebih  cakap; "tadi dah tidor laa" -- ok fine fine fine korang menang arghh dengan budak kecik pun aku kalah. sebab tak puas hati , aku tercubit dorang -.- padan mukes.


# a lot of agenda to be done but the duit dalam wallet makin menipis mungkin tinggal kupu kupu je.time ni la kita kena guna bank semulajadi atau bank bergerak.siapa lagi kalau bukan  _____________ ? HAHAHAAH. eh aku tak cakap apa apa.aku minta bila terrterterterdesak je sekarang tak terdesak lagi so yeah diam je .


//
err entah apa senario melanda budak zaman sekarang - aku lettew . tarikh cantik pun nak momokak. 11.11.11 . so? ada apa dengan semua tu ? tak berubah kan ? kau masih makan tengahari ,malam, petang lagi kan? berubah ke makan minum kau hari tu ? kau still bukak lampu malam malam buta kan bila nak pergi ambik air dalam petik ais?kau boleh online lagi boleh tweet gitu gini boleh post tumblr bukak fb main game kan kan ?nak kapel tarikh 111111 esok esok 111211 klashh.oh sempitnya minda.syukur la kita masih hidup .sampai sekarang still hidup. itu hanya satu angka yang cantik, yang ramai orang buat tarikh nikah dorang.duh. itu pun jadi masalah ? memang ada masalah. lepas tu pop up pulak  " ini hari satan kitab blablabalalallbal memekak mekak nak sesatkan yahudi islam buddha " what the hell semua tu ?" dan mungkin kebarangkalian benda ni akan wujud lagi pada 12/12/12 selain daripada teori tak masuk akal kaum maya 21/12/12 balbalalabal masa tu mungkin lagi kecoh budak budak fb post , kiamat ke hari ni ? kiamat ke? pfffffftt itu semua stereotaip.eee entah apa gejala ikutbudaya gila tapi aku layan jugak .HAHA. suka sangat menuding jari , takpe, aku ada 4jari tuding dekat aku , satu lagi dekat korang so bersyukurlaa ke korang nak 4 jari aku satu jari ? camne nak buek tu.tak gheti den deh. lepas tu apa? nasib baik kita takde bulan 13 , kalau tak sekali lagi polemik merepek 13/13/13 itu semua klise. ahhh. itu baru malaysians.negara lain ada ? yangg ado. #


eh aku memang betul perlukan mekdi tapi bukan mekdi KD , aku perlukan mekdi TS HAHA. walaupun sama je kandungan nya mungkin si tangan yang pembuat berger tu yang lain but i need mekdi TS so konklusinya isnin nanti kita jumpa ya TS -.- ni nama nya manusia gedik nak mampus. ada yang dekat gedik nak jauh jauh .
//
talking bout feeling is same like talking to the moon. until forever you wouldn't get its conclusion.sama la. kau cakap macam batu. mungkin lah. mungkin mana tau ada keajaiban berlaku tiba tiba batu tu bermulut  ke , kau pulak tanya , "eh batu kenapa kau awesome harini?"  "memei la aku kan batu" -_- iskiskisk kenapa perasaan tak boleh dipisahkan malah makin melekat selari dengan hari bertambah dan kenapa perasan tu senantiasa ada ? aku nak lari dari semua tu kejap , sekejap pun jadi lah bagi la aku rasa bebas perasaan bebas kemana saja tanpa dibelenggu rantai perasaan yang entah hapahapa ni. nyeh itu la manusia pandai mengomen je bila dah kena batang hidup sendiri baru terngadah tak sudah. .


WTF, cuti aku ada lagi 7 hari. malangzzz ya amat.


“Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.” 

putus asa? dah banyak kali putus asaaa.rasa nak sambungkna balik je putus asa tu. kbye.


kau tengok ombak, diorang tak boring pun benda sama.

No comments: