Wednesday, November 30, 2011

Parasit

kenapakaubaca.[?]
"never lick his spit."-H.A

hanya berbicara sendiri ; tak perlu teman ; tak perlu kawan ; tak perlu mulut pendua ; tak perlu pembantu upahan ; tak perlu kudrat yang tinggi ; tak perlu not not $$ yang besar ; tak perlu apa bantuan ; tak perlu perasaan ; tak perlu kan harta benda properties bagai ; tak perlu jolok sarang tebuan ; tak perlu dusta ; hanya perlukan diri. - Bila senang semua berduyun datang ; bila susah nak nampak duyun pun jauh sekali. itu lumrah ? itu lumrah ?? itu bukan lumrah. sedang hakikat ada jugak orang yang baik , kawan yang setia nampak tak permainannya di sini . kita memang tak tahu lumrah tu apa ; kita tak boleh lawan lumrah. lumrah ni macam satu benda yang seringkali pasti berlaku atau -  pergi  rujuk mana mana kamus dewan bahasa edisi 374238. -.- - "bila susah ,nak nampak duyun pun jauh sekali"- yang ni bukan lumrah alam. ni lumrah sifat manusia. manusia yang berebut nak kan kesenangan .macam parasit. menumpang ; lepas dah hisap lari . hai tak faham. lepas ni baik panggil parasit ; dia hinggap kita pijak dia. - tapi syukur ; dalam banyak banyak parasit ; ada jugak yang yang baik. anti-parasit. 
anti parasit sangat sukar nak jumpa dan sangat susah nak dibuat kawan kerana dia ni choosy. memilih macam awak awak awak awak awak dan etcetetccettcte.


definision parasit ;
-One who habitually takes advantage of the generosity of others without making any useful return.
One who lives off and flatters the rich; a sycophant.

tak kisah pun semua.kalau itu yang aku dapat , itu lah.  eh buat dua orang kawan baik aku yang sedang bergelora sekarang ; aku berharap sangat korang dapat berbaik semula. "carik carik bulu ayam lama lama bercantum jua" kamon weh kita semua dah kawan lebih 5tahun kan?walaupun 5tahun tak cukup untuk dianugerahkan sebagai kawan terbaik ; tapi jangka masa tu simbolik yang korang dah lama berkawan. lupakan yang ketiga dan berbaik la k.

No comments:

There was an error in this gadget