Sunday, November 13, 2011

WEH gila weh gila !

kenapakaubaca.[?]
" kenapa takdemood ni"-H.A

cuci cuci meja esoknya SPM




kenapa masa buat karangan BM SPM sax dulu aku takbanyak menulis sekarang guna kebod kau rajin menulis kenapa kenapa mengapa? Oh persetanzkan la duh bukan apa pun, matrikulasi sekarang pun tak ajar subjek BM tak ajar menulis nulis walhal aku suka sangat menulis.err maksud aku merepek . -.- keji tak selain daripada cita cita zaman budak budak yang diperbodohkan oleh cikgu cikgi yang selalu tanya "apa cita cita kamu bila dah dewasa kelak [ayat skema gihhlaa GHEGRHGEH]" ?  jawapan plastik ; doktor , arkitek, dentis, polis nyhrhrerere pensyarah ; dulu kecik kecik main cakap je tak gheti lagi sebenarnya nak jadi apa . aku pun cakap la nak jadi pensyarah , itu masa darjah 4- 6 , lepas tu naik tingkatan 1 jadi chef pulak , lepas tu masa tingkatan 3-4 , out of control - "entah , tak tau jadi apa apa" orang tanya , kita bagi jawapan bajet artis "no komen no komen" entah tak tau lagi ikut takdir. dan sekarang , -.- yela bila lagi sekarang la, terasa aku nak beralih masuk kewartawanan.keji tak? 
cik kementrian, matrik ada tak bidang kewartawanan selain daripada medic engineering semua ni ada tak ? T.T  sobsobsosbss memang menangis tak berlagu lah aku. susah kalau hidup takde cita cita ni .tolong la jangan jadi macam aku. elok bagi penampo jepun pipi sebelah kiri dan lepukan selipar jepun pipi belah kanan. susah susah susah . jawapan sekarang ; ikut la takdir. HMMMM. :/


sefukta ;


- bila perempuan nampak lelaki handsome comel  ( aku tak cakap greyson ) errr mesti nak cair ? kenapa? bila nampak yang buruk nak beku laa ?-.- 


- kesian najwa latiff kena bahan kaw kaw semalam but anything goes smooth right najwa?


- kesian sukan SEA dipersetanzkan semalam? kau tak tau ke skuad sepak takraw kita kalah ah? 
kalahhhGRHTGRTHRTHRT ? tapi bola memei menang HIAHAI


- lepas ni nak kena buka akaun youtube mana tau boleh jadi bibir wannabe? HAAHAH


-okbye. takdemood gilos # :/ 


#
semua bebudak nak ambik SPM esok. pfffttt.apa tu SPM? Sijil Pergi Mat*? KAHAHAKAKAHK << evil laugh. eh tak susah pun SPM aku ulang tak susah tak susah tak susah langsung. dengan term and condition, kau tu study. rindu nak flash back zaman SPM paling benci masa dua minggu sebelum SPM aku kena chicken pop .bayangkan? redha je. masa #admet , kita masih perlukan mcD ; siap order delivery sampai sekolah MHAUHAHA ; lepas habis exam EST, kitaorang pergi menyundal tengok wayang cerita salts tak salah ke cerita apa aku lupa MUAHUAH rindu nak letak mancis dekat mata ; bersengkang mata malam malam sebab nak study last minute untuk fizikkimiabiosux semua..rindu rindu eh apa beza matrikulasi sekarang?lagi guna berbatang mancis. -.-' dan apa yang dah aku buat masa SPM tu memang berbalas bila nak ambik result jadi budak budak semua mintak la restu guru guru jangan bagi cikgu tacing dengan korang semua , sekali tak berkat selamanya tak berkat ; restu dari makbapak pun amat penting hish pergi la study sementara masih ada masa. :')




// kau tau tak sebenarnya aku nak cerita pasal lainnnnnnnnnnnnnnnnn kenapa aku memekak pasal semua dekat atas ni -.- arghhh nanti kalau ada masa ; jari aku rajin nak nulis lagi aku posting la .kbye.

bertemu kawan , irfan


nyeh selepas exam apa dah lupa
pesta macam dah habis SPM padahal belum mula pun-.-


HAHAHAHAHAHAH-credited;esah

No comments: