Thursday, November 17, 2011

What alasan have you made?

kenapakaubaca.[?]
"nak balik ke penjara dah.demmit."-H.A


dammit , kau gelakkan aku? berjaya la.kau tak tau aku sedih sangat dalam hati -walau hati takleh nak keluarkan air mata. sedih.sedih sedddihhhhhhhh. betapa tak dapat nak dimetaforahiperbolakan kesedihan aku. hiperbola : ibarat matahari mengalirkan air bahnya - mungkin tak hiperbola sangat jika nak dibandingkan dengan kesedihan aku. kenapa ? mengapa? dan apa solusinya ? solusinya aku mampu ketawa berdekah depan orang tapi hati tetap keronyok menyepi dekat dalam. kenapa macam ni ; aku tak tahu. karma mungkin. bala tulah malapetaka balasan. agh itu semua menjadikan kondisi diri aku sesuai dengan situasi macam tu.- entah.


"kalau bisa saja aku menangis. perlu saja aku luahkan." -


"kita masih muda. kosong dan mentah" - masih belum cukup garam.


"Jangan menghina barang yang kecil kerana jarum yang kecil itu kadang- kadang menumpahkan darah".


dan ingat jerin,


"Reaksi emosi jangan dituruti kerana implikasinya tidak seperti yang diimaginasi ."


dan aku benci alasan. alasan buat aku benci dekat pemberi alasan.
pernah dengar, ah kau ni banyak alasan ah .
malas ah layan kau.
bayangkan (kalau) aku cakap macam tu (?) memang nak cakap pun. cut connection. permisi.
alasan alasan alasan hidup penuh alasan
#kau datang lambat sekolah , kau bagi alasan
#kau kena marah dengan parent balik lambat, kau bagi alasan
#kau gagal dalam exam , kau bagi alasan
#kau nak tengok robertpattison dekat wayang , kau bagi alasan
#nak lepak hisap shisha , kau bagi alasan
#kena saman dengan tiga paku, kau bagi alasan
#kau taknak keluar, kau bagi alasan.
# etcetcetcetcetcetccec....


redha. teman aku sekarang gelak.gelak gelak nak lupakan segala.


Masalah-masalah biasa: Takde duit atau takde transport atau takde teman. Salah satu, antara dua, atau ketiga-tiga sekali. Dah masak.-esah ezral. tapi esah , lagi perit bila takde teman.even ada duit ada transport takde teman buat hati makin parah. zzzzz.




selamat tinggal para pemusnah harapan. bye. - bukan kau ok.para ; para menunjukkan bilangan yang ramai.samaada termasuk kau atau kau terkecuali.


cerita CGI sampah lebih baik jangan tengok.hilang 2jam emas aku :(
immortal sux


dont be afraid of the dark.
cerita ni seram gila.18 advices : donot watch it alone.


bila semuanya kelam.bila semuanya hitam. samar bayang pun kau tak nampak. sama jugak la macam hati #.sigh.

No comments: