Thursday, November 10, 2011

the tourists.

kenapakaubaca.[?]
"belajarlah berdikari."-H.A


lepas berlaku sesuatu ? mesti cerita.itu nama dia klise. malas malas . akhirnya segala plan yang dirancang pertengahan bulan lepas menjadi kenyataan walaupun too many drama happened ,nah kita persetanzkan , malah bertambah awesome lagi.datang la melaka ; cukup indah penuh dengan momen bersejarah yang sememangnya boring untuk diperhatikan ; tetapi cantik untuk dibuat gambar (kenangan) MUEHRUERHURHE It was a really awesome day ; having fun  with my friends and the same time ; tak terlalu seronok sangat sebab macam macam boleh berlaku kalau terlalulalulalu seronok..dan syukur alhamdullilah, benda yang paling aku takutkan tak berlaku [eksiden] dan kereta rosak tayar pancit tak berlaku.amin amin ya Rabbal alamin. mungkin lepas ni dah takde.aku taknak jadi mastermind lagi dah pergi ke tempat jauh jauh lebih 1 marhalah atau yang dekat pun ,yang jaraknya500m .letak jawatan. takut dan trauma tiada respon yang baik. "jom pergi melaka?" -melaka? "itu dah diluar sempadan outing aku.."  -"aku takde duit ni , " -"busy banyak assignment" - "parents aku tak kasi mahh" , "aku ada akitiviti lain yang lagi penting" dan balbalabalablballabla ; malas aku nak ambil pusing. kita dah 18 tahun , bukan 13 lagi. itu yang aku muskilkan . # eh kbye. lari sambil air mata berair HAHA.


//
sekadar ringkas :
dari mekdi kd 9.30 > sampai tol ayer keroh pukul11> sampai bandar hilir 1145> jalan jalan melaka satu bandar sampai 330ptg>bertolak ke taman buaya 4.00>bertolak ke PD 430ptg,guna jalan dalam jalan kampung yang jalan macam genting highland -.- sumpah takut>sampai PD 535ptg; mandi manda samapi pukul 6.45 >bertolak plang 7.30 >sampai KD 8.45 . :')








muzium gila HAHA








pelancong.


dan tammat .kbye

No comments: