Saturday, November 5, 2011

Konklusi Matrikulasi

hahahahaahah




gay seketika

sedih ,epas mind map kena cabut :'(

zaman muda karoeke

kenapakaubaca.[?]
"kalau la masa boleh TER-putar balik."-H.A


** gambar takde buat masa ni ,line dekat kampung ni paham paham la sendiri yer. hihiihii



Nahh akhirnya semester 1 matrikulasi aku dah tamat, bila nak baling topi grad ni lagi ? Kempunan nak baling ni.last baling masa konon graduasi sekolah menengah , konon macam la dah dapat PNGK. Kononnn je padahal masih budak budak ; umur 18 pun tak capai lagi pfftttt.nafsu budak budak menengah la katakan dulu.eh aku tengah cerita perkara 8 bulan 9 bulan lepas MHUERHEURH . OMG OMG bila last paper kimia yakni 3haribulan , aku rasa dunia ni aku yang punya walaupun tak pernah beli -.- aku rasa aku dah bebas dari hidup bilamana pagi study petang study malam study masa study weeeeeeeeeeeeekkkkkk dulu sumpah rasa nak bunuh orang rasa rimas rasa masa ni termaktub dengan arahan 'suruh study' ; dengan bebelan cikgu tutor “kamu ni study study ni penentu masa depan ablbalabalbalala” dengan latihan tutor tak pernah lengkap baru terhegeh hegeh nak jumpa cikgu cari solusi math fizik kimia BALBALABLABALA -.- dan dan dan bukan nak cakap , tapi akhirnya berbaloi setelah hampir 4 bulan setengah diperuntukkan dalam sem 1 ni, akhirnya tamat sem 1 dan akhirnya aku berjaya habiskan exam dengan tenang walaupun math aku buat macam sampahhhhh T.T sedih lak ai.--walaupun diorang ingat kepala kiteorang ni macam memorikad hard disk drive 500GB -.- nak ingat 10 chpter math , 7 chpater kimia yang tebal macam novel ahadiat akashah tu , nak ingat 15 chapter fizik dalam 4BULANNNNNNNNN SETENGAH itu memang kerja gila. Eh bukan kerja gila.tu memang orang gila -.-

pertandingan boling takleh belah
#

Tapi apa yang terpaling sedih sekali bila matrkulasi (mungkin kedah je kot ??!! ) guna teknik sampah dengan menukar nukar kuliah dan kelas praktikum / tutorial semua jadah untuk sem 2 nanti hishh sumpah tak puas hati , bila baru dah nak ngam kamcing semua , masa tu la matrik buat benda sampah nak tukar tukar kelas nak rombak balik untuk semester 2 nanti. Mana aci . Mana aci mana aci -.- bukan ke sama je nanti ? Kalau dah kenal lagi ok , boleh la tak payah segan silu nak pergi menyundal sini sana , nak tanya soalan senang dan yang paling penting nak pinjam tutorial untuk RUJUKAN (tiru heruhreu) nak buat macamana kan ? Cis matrik pun guna sistem kerah perintah ; macam dekat atas golongan bangsawan , dekat bawah kita hamba sahaya hamba abdi menuruti apa saja MUAHAHAHA keji tak aku banding kan sampai macam tu sekali ? Walau apa pun , S2K3T5A akan tetap menjadi kenangan yang terindah. Dari ali, acap khairul amir pg khairena atirah syafiqah mekda amirah (my musuhhh utamaaaa dalam kelas !! AHAH) korang memang terbaik sporting nak mati bukan macam tutorial B HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAH bukan macam kelas lain nak buat gitu gini semua “eh tak nak laaa, eh taknak laaa” haram tu tak boleh tu -.- OK annoying tak aku ? Aku akan tetap ingat masa masa momen indah kita masa main boling lawan satu praktikum , bukak puasa semua lelaki jadi lelaki melayu terakhir pakai baju melayu, masa jadi fasi kursus pertolongan cemas semua pura pura jadi fasi padahal takbuat amenda pun setakat hulut hulur ubat lepas tu dapat markah koko HAHAAH , masa jadi medik dengan pakai vest kuning hijau terang menyala dari jauh pun boleh nampak -.- tolong angkat orang pengsan orang berlakon pengsan pun ada , orang yang lutut berdarah . 
waktu medik medik dulu
Lagi keji bila fasi sendiri takot tengok darah AHAHAHAHAH jangan marah kairenaaa waaahhahaha. Lagi,masa makan makan jamuan dekat the on and only kfc at changlun , masa kawad kaki yang kita memang anugerah baju tercantik tu (proppaaaa je lebih ni ) tapi bila kawad terabor macam taik kuda – eh tak sampai hati nak salahkan ali dengan atirah sebab kekalahan kawad.kami dapat no 8 / 8 pasukan (kira ok la tu pertama dari belakang) HAHAHA dan tak sampai hati nak salahkan kiri belok jugak -.- , masa buat laporan praktikal fizik kimia , tak sah kalau baru baru nak buat masa tarikh akhir, time tu la baru kelam kabut nak mengopi sini sana, padahal kerja dia bagi seminggu lepas muahaha , tak sah juga kalau dalam dewan kuliah lagi lagi masa sainskomputer , lekcere tengah berbuih mulut ngaja kat depan , anak anak didik tak guna dia dok main henpon taula henpon berwifi , itu ok lagi , ada yang terus nak bukak buku fizik kimia buat tutor buat report . Ada yang buat presentation kelas guna kertas majong lagi dalam dewan kuliah .cugh cough cough /// tersedak sedak. Aku la yang buat tu HAHAHA. dan banyakbanyakkkkkkkkkkkkkkbanyakkkkkkkkkkkk lagi kenangan best masa sem 1 . -------- aku malas nak tulis ingat aku robot ke hapa? Daripada keji keji matriks masa orientasi tu , sehinggalah tertukar perasaan sayang kat matrik. Maklumla sebelum ni kehidupan hanya di bawah lindungan ibu bapa, memerap kat rumah tak pernah masuk asrama kan kan kan , so bila dah rasa hidup berdikari independen ni baru terasa ,; “eh eh . Aku hidup laa..selama ni aku pergi mana ye? Mati ke ?” -.- ; lagi best duduk sini sebab bukan je elaun masuk , tiap tiap minggu duit kat bank pun masuk macam mesin otomatis HHAHAH tolong la jangn kupur jerin wakaaka. :D # dan masih berharap tutor aku yang baru (sem2) best macam Sem 1 tapi apa yang malang nya,lepas senarai kelas terkeluar , aku dapat balik dengan ahli ahli Sem1 macam atira acap ali -____- sumpah korang stalk stalk hidup aku. Suka aku eh ? AAGAGAGAG tapi bestlaaaaaaaaaaa. Jangan jelesss budak budak yang tak dapat tutor sama tu hikhikhihk.

// dah taknak cerita berjela walaupun masih berjela . Fukta ringkas :
  • bila bogori menang banyak kali , sampai terengganu pun akhirnya tumbang. Hobin jang hobin
  • bila mana kawan kawan aku ramai yang dapat anugerah dekan , kongretulesen guys.
  • Bila mana aku ada 14 hari je ,aku ulang 14 hari jeeeeeeeeee untuk berada ke mana mana outing segalanya :(
  • bila mana cuti ni aku nak habiskann masa dengan menonton movie yang terbantot selama ni , yang online aku terbantot selama ni dengan wifi kadang kadang ada ke takde ke sama je
  • nak penuhkan blog lagiiiiiiiiiiii yeazz..
  • dan terakhir, nak lupakan pasal cinta lama dan crush. Hai sem 2 nanti , hai hidup baru. Hai cinta pandang pertama dekat universiti nanti-apa barang cinta kat sekolah dengan matrikulasi . Hai hai hai :)
eh kbye :)
budak palinggggggg bajet
lepas muet habis weheee

1 comment:

peAceStarZ said...

hahaha...mmg la kan slah aku time kwad tue... kau lupa nak taip yg "tukar langkah" tup tup maju (slangkah ja tkar)..ahaha...

ehh2...msti rindu aku kan..xpa kita jumpa nnti..leh la nak copy cat tutor ang sma noh..hihih...ada gak geng nak mrapu gerpu dgn ang..hhehe..