Thursday, November 24, 2011

frekuenlyaskingkuestion

kenapakaubaca.[?]
"arghh masa terlalu "lama" sampai bumi berputar pun tak sedar"-H.A




FAQ: -boleh jugak disebut Fak Answer-Question (kalau korang taktau sangat la apa tu) (FAQ) -.-




1.kenapa lama tak update blog brader (comel) ?
-aku busy la.jadual waktu kuliah matrikulasi entahpape ni melimitkan aku masa menaip.betapa sedih.laptop ada depan mata khas untuk bukak pesbuk dengan twitter je HAHA. letak jawatan  menaip sebab jari aku cakap dia penat -.- maklum la.dia manja pulak akhir akhir ni.


2.Bilanya time tak busy ?
-tunggu kau jadi menteri pelajaran; lepas tu engko buat jadual aku sejam sehari je belajar.selebihnya tidormakan bloggingpesbukstudybalbalbala boleh ? kata nak banyak update blog kan? hek eleh


3.macamana study? ok ke brader (comel)?
-kepala engko.tak ok. tunggu lama lama nanti baru ok kot. musim sekarang musim hujan , demam selesema aku rasa nak muntah muntah je ( eh mengandung ke ?)


4. eh sana hujan ke? sini key el ok panas je?
-tu la kau , tempat kau tu kupur.sebab tu panas manjang je. tengok kiteorang. dari pagi pukul 9 tadi sampai sekarang hujan tau tak. kalau kau bubuh tangki yang besar tu pun cukup untuk kau minum setahun. tahu? nak simbah kau hidup hidup sampai mati pun boleh -.- .


5. takut tak bila hujan macam tu?
-tak la.suka ni. meh la datang aku buat farewell party meraikan hari hujan sedunia ni.-_-
ee bukan tak suka. memang  hujan tu satu rahmat; (syukur) tapi kalau terlebih tahu tahu la kan apa implikasinyaahh ?


6. kau suka Malaysia menang lawan indonesia ?
- eh kau busy bodi ni kenapa? memei la suka. aku sanggup tunggu sampai masa tambahan minit ke 114.sampai situ je la aku sanggup.lepas tu balik sebab ngantuk MUAHAHAHAH tup tup aku punya seketeri bagi tau Malaysia menang penalti . fuh nasib aku tak main. aku bagi nazmi je yang main. dia muda lagi.aku dah tua.kita dah tua terpaksa la mengalahkan


7. Amacam? kelas dah tukar baru? ada awek baru tak ?
- uuuu soalan maut ke soklan mintak penampo jepun ni? buat masa ni takde. eh tak . lupakan je la. sem 2 ni lagi nak mati perah otak. semua chapter pertama macam haram susah nak matei. rasanya siapa la penggubal tajuk tajuk ni eh? meh aku putar otak dia bagi sedar sikit.letak tajuk yang susah susah nak matikan anak orang lettew. - so konklusinya : ada yang berkenan tapi tak ada niat nak mendekat.kbye


8. eh macamana MUET ok tak? kau terMUTE tak?
- oh terima kasih la sebab dah tau jawapan. -.-' agak payah. dari six six band tu, aku mungkin probabbly possible to get 1/2 band HAHAHA entah apa aku jawab aku ikut mood time tu. masa tengah jawab tu ditakdirkan perut aku sakit so nak terkucil dan ahhh leganya.


9. Perasaan masuk semester 2?
-sumpah perasaan aku macam taik. kau tau taik? taik tu busuk. macam tu ah. ee rasa nak stay rumah lama lama dan suruh orang tarik matrik tu bawak depan rumah aku. *sigh. sedih gila sedih gila . asyik asyik berenggang dengan pemili.dah la tukar tukar kelas. macam haram. cis. ni yang aku nak mulakan petisyen ni. "siapa setuju sila angkat tangan macam shayeee!"- usop HKLBR


10. Tengok AIM ? 
- tengok. masa karpet biru . masa njwa latiff nak terjatuh hihihih.masa juliana evan salah sebut nama.eh juliana eh jadi hos? ke diana deniel? HAHAH aku pun enggak tahu. lagi ennoying aku tengok bila greyson keluar pentas. ahh malas cerita. * VOMIT. biasalah lelaki mana yang tak jeles dengan lelaki. oh jeles dengan justin bieber? buat apa? *vomit lagi sekali >.<  aku tengok lagi. tengok persembahan klise. cuma dekoresen trofi je tukar dengan artis artis segera. pfft. tapi teringin jugak nak jadi glemer atas tu HAHA.


iklan ;
eh baik kau dengar lagu lagu yang nostalgic.yang membawa ke arah dulu dulu :') teringat kisah lama. tapi hari esok bukan kisah lama lagi dah. esok kisah baru. baru yang menyakitkan atau menyenyumkan.


11. Awak sekarang makin comelkiut aww aww apa rahsia?
- maaf la soalan SS kejap jawapan pun kene SS . HAHA. eh tak la. itu semua kurniaan tuhan ( sumpah plastik. may i kill you bitc*) - aku guna lada ; maksud aku cili giling. letak dekat muka. lepas tu masuk OVEN bakar diri sendiri. jadi la aku. nak ke jadi aku ? taknak kan? so biar je muka macam tu. jangan jadi lindsay lohan. ketagih dadah. dia tu lagi plastik. benci nok.


12. kenapa perempuan selalu menyakitkan hati eh?
-oh sebab dorang dicipta memang untuk menyakitkan hati tanpa sedar kot. maksud tanpa sedar kat sini ; dorang boleh pulak buat buat tak tahu  atau buat bodoh lepas dah menyakitkan hati lelaki dan dengan syarat ; perempuan tu ingat dia nak joke joke tapi ayam -.- dia telah menyakitkan hati lelaki. ingat lelaki takde hati? ingat perempuan jela yang ada? yang ado .


13. macamana dengan menangis?siapa lagi banyak? lelaki ke pompan?
-rasanya lelaki lagi banyak menangis kot. FAQ in FAQ : tapi tak nampak pun lelaki menangis?
memang la gila. kau nak lelaki jatuh saham martabat ego semua ke? diorang menangis.malah lagi dasat . habis berkotak tisu. ha tempat strategik lelaki nangis mestila dalam tandas ikea HAHA. eh(?) - eh tempat tempat yang 99% probability yang tak orang , dalam kerete dlm tmpt gelap, toilet awam , rumah lagi best dalam hujan etcteetctectecttctcetce.macam macam tempat.


14 kenapa kau dah masuk soalan soalan jiwang emosenel ni?
-eh suka hati la. blog kau blog aku? HAHA pedas tak. ? tak kan. eh aku dah lama sangat tak buat drama murahan dekat blog. bagi la chance kejap. eee. dah lama membisu. sebab boikot lettew.


15. isk kau ni.menyampah aku tanya. kau suka aku tak?
-eh kau , kau yang banyak tanya kau yang menyampah pulak . aku lagi la muak jengkel. nasib baik katy perry ada ni ; ada je dalam mp3 aku ni. siap repeat#23193189 lagu dia -the one that got away - bertekak dengan esah ni lagu baru ke lama. ok fine kau menang lagu lama. bye. eh , suka kau? tak
kau siapa? kita pernah kenal ke?eww.


16. EH EH kau rindu siapa eh sekarang ni ?
-Hasyaaaaaaaa. - persetanzkan keluarga.itu memang wajib kita kena rindu. * klise. i rindu hasya zaheera. comel nya dia. mana dia mana dia? rinduuu laa.! :')


17. kenal keira knightly? 
-ah kau eja pun salah. kenal la. tetibe je suka bila tengok pairetofkaribean. hot. hot , kau tau apa. aku teringin nak prospose orang macam tengah lawan pedang macam cerita tu. .aww sweet kot. atas kapal. laut tengah gelora - davy jones jadi pak kacau.isk semak la. eh keira neitly tu aku punya. katy perry letak mana? PERASAN.


18. dah la bye. aku ngantuk
-dah la . bye jugak.tah siapa siapa la kau ni kan aku layan. orang gila sewel kot. * termuntah lagi.kbye


p/s : esok ada taklimat UPU - teringat macam budak sekolah. bitc*


lepas baca ni aku nak kau rasa annoying sama macam budak ni KHAKAHAKAHA

No comments: