Monday, November 14, 2011

kenapa cari masalah?

kenapakaubaca.[?]
"suka lettew aku jadi macam ni T.T"-H.A


Biar pecah di mulut jangan pecah dekat hati nanti sakit bro. duh.itu yang aku rasa sekarang. rasa yang macam aku nak ramas ramas bantal biar sampai pecah . taktahan tersangat tak tahan , kiranya kalau aku kalah aku menangis tadi. menangis sampai diperlakukan macam ni. nasib baik tadi hujan ; boleh menangis dalam hujan :'/ #lagi lagi bila ter- layan dengan lagu it will rain bruno mars memang paling tak tahan la kan. aku tak percaya. siapa percaya ? sampai hati sangat kau buat macam tu . sampai hati. mungkin aku ni macam kuman , tak nampak apa apa mungkin bila mati nanti baru nampak , "eh jerin dah mati ke ?" oh syukur. bila kau nakkan something baru nampak macam aku ni gajah.terhegeh hegeh cari telipon kol sms itu gini . aku tak cakap dekat kau , bukan kau pun yang nak terasa lelebih apahal? , semua orang pun macam tu . isk.isk.isk. jangan la macam tu sekali doh ; nak pergunakan orang agak agak la. kau terasa? pedulik pulak aku.


// mungkin perangai kita yang membuat kita sendiri diketepikan.pandai pandai la hidup bro. mungkin sekarang hari kita , esok lusa pun hari kita , minggu depan baru hari diorang.tapi tapi  tapi tak pernah pulak aku rasa sesedih ni.sedih yang tersangat . eh entah . dunia sekarang penuh hipokrasi nak hidup pun tak aman. ramai yang ambik kesempatan ; ramai yang pijak kepala . malangnya aku belum beli lagi shield untuk halang kepala aku ; kan dah terpijak. terpijak sampai keluar otak ; elok la tu , kena kutip balik. // hai bebi , orang zaman sekarang dah pandai la, dia bukan dungu jadi tunggul lagi nak kena kata A , baru nak buat A ; sekarang zaman orang paksa paksa , buat muka comel buat muka simpati -lebih lebih lagi perempuan ah kan HAHA dan konon kita ni nak jadi hero malaya terpaksa tunaikan hasrat terpendam , tersimpanyangdahlama baru sekarang nak realisasikan , walaupun berdepan dengan pelbagai masalah . itu la lelaki.baik sangat . jangan baik sangat dekat perempuan boleh tak ? renungan perempuan berbisa. tajam beb lagi tajam dari mata pisau . yang terluka atau termudah cair nya mesti la lelaki lelaki yang single ; yang belum ada kuasa veto dikontrol oleh awek diorang perghhhh semua ni pfffffttt. - ini baru sikit . baru sikit aku kena macam ni dah memekak seluruh blog .molek ke tu ? sumpah apaneraka ni la sia* ; eh molek la luahkan perasaan dekat sini daripada huru hara nak terjun bangunan semua pffftt itu semua perempuan yang buat. lagi lagi golongan kafir.

grrrr


in another life,
I would make you stay
So I dont have to stay
You were the one that got away
The one that got away. -K.P  


Jack: (to Will) "Do us a favor...I know it's hard...but stay here, and try not to do anything...stupid."

 # ego itu melebih. lebih dari kuah , kuah yang kita makan ; kurang nasi . sebab tu ego bermaharajalela. bukan datok maharaja lela la setan -.-

aku suka kenangan , daripada nak tengok pandangan masa hadapan ( future's perspective) obiosly kita dapat tengok kenangan, flashback balik semula kenangan entahapa hapa semua yang tetapinya nostalgic tu daripada nak pertaruhkan syak wasangka perasaan untuk mengetahui apa yang berlaku hari esok. kenangan sangat seronok. kalau la ada button 
►  ►  ■ , kan senang

semuanya sampah , jadi sampah kalau aku hiraukan.saja nak buat drama nanti .cari lah aku lagi bila memerlukan dan buang lah aku bila dah beli baru .kbye.

comelnye awek aku ni.





No comments: