Friday, September 3, 2010

cliche -_-


kutuk lagi drrozmey.kan da dapat rambut macam dia -_- bodoh punya tukang gunting takapaham bahasa.


its ok we have to be tradisional kejap :')

kenapakaubaca.[?]
" kad raya tak cukup weh la.sorry yang tak dapat tu.akan ku usahakan nanti ok .:) "-H.A

when orang orangan yang terlalu klise bercerita."weh esok datang tak? ha tak?? :( la asala?? last day kottt before hari raya?" dan jawapan aku mungkin ya mungkin tak kalau dapat permision esok boleh la ponnnnnnnnnnnntengs [cuti sendiri] kalau takdapat ,cuti jugak huehueh .ala lagipun baju tak gosok masih dalam wesin mesin dan jadual tak siap kemas balblablablbala kerja biol-ogy tak buat lagi ok my lifee full with alasans -_- Aku ada sebab kenapa tak datang dan alasan alasan tersendiri kalau datang pun pasti memang dipinggirkan daripada adegan ber'maaf maafan' yang kononnya sumpah tragikk padahal nanti buat lagi [dangkal kan mind aku?] dosa silap salah semua oh manusia. Lagi satu mungkin kata kata maaf yang kita luahkan tu hanya pecah dibibir dan tak pecah dalam hati sebab manusia sekarang rambut sama hitam hati siapa tahu :/ .ATAU kita yang penat penat cakap maaf itu sini sana hungga hungga tapi orang yang kita mohon maaf tu hanya sekadar melepaskan batu di tangga sama juga seperti usaha kita mencurahkan garam ke laut. hanya sia sia habiskan borehhh jo .Takpa la.sekarang baru aku sedar, aku ada ke takde ke sama. tak ubah situasi kondisi segala jadah sebab orang selalu tibai prinsip 'habis madu sepah dibuang' . so sad life ni tapi nak buat macamana. "oi jerin oi,nak raya ni,takkan taknak maafkan lagi walau sikit pun? tak guna kau pura pura menzahirkan kebaikan weh" ---- tunggu la kalau aku betul betul benar mampu lupakan segala atau dibawa ke mati siapa tahu [?]
"solat hajat apa semua tadi sumpah nostalgik.lepas habis witir aku berdoa sambil air mata merembes diselangi muzik berselawat ke atas junjungan Nabi.siapa tak merembes? barulah aku tau keajaiban doa" :'))
sumpah aku [harap sangat!!!] insaf lepas ni . NAK cerita pasal tadi ,aku takde mood sebenrnya.dekat rumah dah selesema macam hampehhhhh sampai dekat surah /masjid anNajah lagi la macam tak kusyuk je solat :/ lap hidung sini sana. tapi itu semua tak mengangu 'ibadah' aku hari ni heee.sumpah diam sampai semua tanya asal diam.aku takde mood weh :/.kan dah cakap berbuka selain dekat rumah memang janggalsss sama sekali .rumah sedap boleh buat apa nak mengankang tidur sambil makan ,menyanyi sambil makan penuh makanan dalam mulut pun boleh kan atau apa apa sahaja yang kita boleh buat yang pelik pelik . aww tadi nasib tak kena catu . tak cukup makanan catuan,si setanzz kuat mentekedarah beli pulak roti john murtabak air limau fresh oren 2 kepak ayam 4 balbalabablaba habis sekelip mata je . -_- nafsu setan di bulan ramdhan. BILA time tazkirah mata kuyu mengantuksss sebab dah biasa buat kat rumah lepas makan berbuka je masuk bilik bukak ekon zzzzzz kroh kroh sampai ke malam kan [?] tau sangat.apatah lagi bila terawih + witir menggigil kaki sebab lapar balik dan panjang.tapi rasa nak pengsan tapi berbaloi syukur sangat . DAH la kalau layan perasaan sampai ke subuh pun tak habis.tapi aku rasa emosaiko aku datang balik dan sekarang aku cuba tepis balik daripada dia masuk dalam kepala otak aku.entah kenapa aku rasa benci tu datang balik. entah entah entah! permisi. :)


*ada orang cakap blogger ni takde life, aku pulak cakap kat orang yang cakap kat blogger tu lagilah takda life sebab hanya tau mengomel dan mengomen .*

No comments: