Wednesday, September 22, 2010

sedihsadissudah part II


kenapakaubaca.[?] "nasib baik la belum kronik tahap jatuh cinta.adalah baru 2%"-H.A
kata kata there is a hope memang menipu.sekali lagi harapan palsu yang amat sangat.Aku benci sekali lagi untuk ter'ada kena mengena' ke apa apa ke dengan kau lepas ni [mungkin?] .Kalau aku sombong tu,aku terpaksa mengaku je la yang hari esok tak seindah semalam,semalam punya semalam.semalam punya semalam lagi .sedihnya. ibarat "yang dikendong berciciran,yang dikejar terlepas". malangnya nasib .malang nya nasib. kata kata " suka suka lama lama jadi duka" memang ada dan benar betul ada dan akan berlaku. Sumpah tadi sedih gila ditengking di cemuh bagai nak rak.ye saya mengaku kesalahan saya tapi kenapa sampai macam tu sekali? downn nya esok nak trial hari ni down gila. dah la down dengan dia.down lagi dengan dia lagi satu. ok takde lagi dah perkataan daripada aku. nothing. "love is lie. love is fake. !" mulakan hidup baru jerin. ok permisi. :'(
trial? apa tu? steambot ke? ke kapal selam?

No comments:

There was an error in this gadget