Wednesday, September 29, 2010

Drama rekaan terbaru

kenapakaubaca.[?]
"Sengaja buat drama,batang hidung kena balik"-H.A


"aku memang begitu,tetap seperti dahulu.terlalu menyayangi dirimu"

cuba if and only if kau jadi aku [tu pun kalau nak] lagi lagi kondisi diri macam ni? Semua attack 5 vs 1 semua attack sampai jatuh tersembam ke tanah [ini hanya perumpamaan yang tiada dalam kamus dewan edisi kurun ke 17]. Sanggup ke kau hadapi semua ni,dengan perangai malu malu dugong yang tak bertempat, gedik manja sikit, mengada ,tak gentle sanggup sanggup ke ha? Bukan sebenarnya aku taknak jujur dalam 'drama' sebab

ak ni,tapi cukup la waktu dulu,mengajar aku tentang bagaimana hati disakitkan balbalablablalaalablaa malas nak cerita cerita,nanti akan ternostalgic dan mulalah benda tu merembes tak habis habis. "KALAU benda ni betul sekalipun,aku anggap dia seperti angin lalu,lalu hilang kesejukannya" sengaja je nak mempermaindajalkan perasaan ,then kalau dikecewakan apa ke mula la sedih hentak hentak kaki kutuk sini sana [ni bukan aku dah pernah post ke? i hate repeatation]. Kan dah cakap,biar aku punya hati ni di lock paswed sampai kau tak boleh nak bukak [tapi kau dah bukak pun :')] pun sampai bila bila.DAH la jerin,cakap je kau ego tak bertempat. Semua benci dengan aku nanti.siapa tahu? manalah tahu kan. Ada suara suara sumbang duk mengata bukan bukan belakang,duk mengata dekat setatus FB atau ruangan so-sial lain.macam bagus je aku ni kan? aku terkurang sikit la bagus. -.- the persoalan is,adakah aku yang nak ini semua berlaku? Apakah ini hanya satu drama 'main main' atau sengaja digembar gemburkan sedangkan hakikat paling dalam berlaku adalah AKU/DIA/KAU/KALIAN hanya syiokksendiri mengomel gelak sorang sorang dan kata itu ini until perasaan terPERASAN wujud. kalau macam ni la gamaknya.malunya hidup.aku rela potong kepala aku ,then tanam sendiri takpun bakar macam cik SOSI kita :'( alfatihah. "mainmain la kau dengan mati,nak mampus awal ke kena badi?" -_____- atau alasan seterusnya mengapa aku terbuat macam ni sebab,logik ke ada orang suka aku sedangkan aku ni mana ada apa apa pun. -.- haih. taknak.hidup aku bukan untuk disukai.hidup aku adalah untuk menceriakan kau je,itupun kalau kau ceria la.kalau kau diam je macam siput sedut macam kambing macam penyu ke macam amirulke itu eden takleh nak buek apo apo la :D Dan yang paling better la kan, kalau nak hidup kena la jujur antara satu sama lain.jangan nak berselindung nanti salah sangka buruk padahnya.aku dah kena dan sedang terkena. "jujur satu kepahitan.cakap belakang satu kemestian.berburuk sangka satu kewajipan.kebenaran disepak sepak sampai belakang dan akhirnya tangisan merembes dengan sendiri".di sebalik SKOP kejujuran,ramai yang tak percaya jujur ni susah nak diintrepitasikan melalui kata kata. jujur yang terlalu klise kita buat hanyalah melalui perbuatan tapi setakata manalah perbuatan boleh menampakkan 'kejujuran' yang kita buat tu? tolonglah.-TAPI manusia,lemah lalai alpa macam aku.aku pun tak jujur pada kehidupan,pada kawan kawan aku awwww :'/ wat im merepeking is? Sebenarnya nak cakap je esok edmetzzzz barai.tadi cuba buat soalan apa tah,baru 3 soalan dah serender ."cikgu cakap kalau taktau tak payah buat kan?" ngahahah -.-' apa esok TH??tidak hadir? lalalalaal bak kata orang tu,TH = hak tuih! [terbalik kan konsonan TH kepada HT] sedih sedih sedih ahahaahah! "back to normal,kalau orang tu ok,aku gembira dengan hidup dia.tapi selalunya mulut,kata kata melalui abjad banyak yang tipu,fake ,omongan kosng belaka,the konklusi is,tepuk dada,tanya hati."
does her love you?
errrr bukan dah cakap ke trial ni tak berblog? maaf termunafik pulak haha

No comments: