Tuesday, September 28, 2010

hati hati menjaga hati part II


kenapakaubaca.[?] "gedikgedik semua aku"-H.A
Pada dasarnya aku gembira dan pada hakikatnya aku sumpah sedih dalam ni.Bukan apa .sumpah terkilan dengan apa yang berlaku,bakal dan telah berlaku.aku tau.So macam biasa la,kalau aku sedih ke apa ke blog la yang jadi kawan no 1 aku ,sebab bila kita sedih semua lari ,atau herdik belakang kata "mamat poyoo.kuat tacing" dan aku pedulik apa dengan kata kata kau? janji aku tak pernah herdik orang sedih sebab aku tau dia ada perasaan ,dan bukannya jadi poyo ,ego riak berlagak sombong kata diri tu tak pernah sedih,tacing,emo atau sebagainya.tolonglah jangan jadi munafik asi nak tipu diri sendiri . beach -.-' Entah la.sejak menjak ni apalah yang tak kena dengan diri aku,mungkin aku kot yang menjadi punca segalanya. Kalau nak difikirkan balik,aku ke punca?rasanya bukan.semua datang dari mulut orang,tangan yang menulis dan kaki yang 'berjalan'. i hate kondisi sekarang.boleh tolong habis spm cepat tak? nak lari ni.tak sabar nak mulakan life baru tanpa seorang pun yang tak layak bergelar 'teman baik'. "mungkin kau poyo sekarang,kau boleh hidup dengan dunia kau,dunia penuh kawan berjuta juta kononnya, tapi bila nanti? terkapai atau terkontang?" apa beza aku.
mungkin aku lagi teruk.yea,takdir aku teruk,selalunya teruk ,kini dulu selamanya akan teruk ,tolong la jangan ada yang bersimpati mahu pun empati dengan aku luar dan dalam.aku cakap pasal kebenaran yang tak pernah kunjung sudah.ni baru baru ni,bukan baru baru ni,[selalu sangat] aku selalu sakitkan hati orang dengan main hambur kata kata nasihat yang tak pandang diri aku dulu,per'komenan',per'mesejan' dan sebagainya. Boleh tengok kan? niat aku nak lain jadi lain. Dah la jerin,sekarang bukan masanya menghamburkan kata kata slapstik dan murahan macam ni,sekarang masa untuk kau duduk sorang sorang dan pasangkan angan tentang apa impian kau nanti,SPM,cinta,duniawi dan segalanya. "anda selamat lepas ni,no telefen,alamat atau apa je yang ada hubung kait lepas ni semua saya dah 'delete'.taknak ganggua anda lagi dah.maafkan eh?,kalau terpaksa ,FB pun sama"--yeay mari hidup bermuka muka. maafkan aku semua,maafkan aku si kuat tacing. anda boleh pilih jauhkan diri anda dengan si tacing atau merana dengan si tacing ni. .sayonara .sekarang nak buat lawak pun,orang akan salah erti.i need my life 2 years 3 4 5 years ago yang selalu happy. betul kata esah," hanya orang yang rapat dengan kita je,faham apa yang kita buat lawak,orang lain?hanya menzahirkan ketawa berdekah"
"benda ni akan elok nanti." permisi.--> trialss merosakkan mood la kan ? :/

No comments:

There was an error in this gadget