Thursday, September 16, 2010

raya ada kaitan dengan perut ,kaki,beca dan angpau. :D








kenapakaubaca.[?]
"penat tapi seronok kan.!:)"-H.A

ohh kita berjumpa kembali dlam rancangannn abah kau. -_- oh aku bukan apa tak posting sampai 2 3 4 ribu hari ni aku cuma capek [penat nak mampus kau.mampus pun tak penat macam ni] maksud aku penat menaip.maklum la excited raya kan tu yang menaip pepanjang kalah j.k roling -.- oh sampai la ada mulut mulut puaka yang [dengki la tu] aku tulis panjang panjang sebab dia tak tulis panjang panjang -_- yela lepas ni tak tulis panjang panjang mahligai syahdu cis. aku pun menjak menjak ni malas dah nak ber-blog sebab ada trialsux + SPM + internet nanti mungkin aku [dengan rela hati] aku hentikan penggunaan segala jadah ruangan so-sial like fb ffs ms balbaablabalabla sebab nak fokus .[fokus ke? fokus la sangat -_-] Like i kata sebelum sebelum ni raya sumpah bestt :') ada yang buhsan ada yang borink ada yang hambar ada yang bolehh la ada yang ada yang ada yang dan sebagainya. Sudah terlalu klise aku nak cerita asik asik benda yang sama berulang rulang kali dan konklusinya aku malas nak berdrama . apa masalah? -.-' tapi terpaksa laa post jugak nanti kang mepunan bunuh diri walaupun tak payah cerita pun takpe ngeheheee -.-'

**
Punyalah excited tahap gaban sampaikan jemputan nak pergi beraya kalah jemputan kahwin nikah datuk siti apatah lagi nikah celine dion.padahal jemputan beraya tu cuma sampah murah cap ayam -.- tapi nostalgic -.-'
"salam smua.aku agak smua org da blik kmpungla kn that's why aku anta msg ni kt korg skg.so aku rse smua da sedia mklumla kan braya umah kwn ni perkara wajib,so apa kata kita beraya ramai2 ari khamis ni nak?next week da busy dgn trials bla3.knapa khamis? sbb jumaat lelaki kne solat en,and sbtu ahad xmo kacau baik study/last minet homwok,heheh.so plannya cmnila.

start from rumah aku kat seksyen 10 (seblah skolah je bebeh).the boys kne arrange transport sndiri la k,kreta aku muat utk tumpangkn the girls je.so ss10 >> ss8 >> ss7 >> ss6 (kalu nk singgah mekdi,hehe)

gitulah.ada sape2 pnye rumah lg yg korg nk tmbh ke?stuju x dgn plan ni>?"
oh lepas tu adalah juak puak yang memang terlalu gedik kata tak boleh pergi la ni la tu la ast ast muka dia terpacul hari ni sooo gedik nak je aku kelar leher kau buat sup unta berak kapur balablala -.-' enoying.
malas nk kluar beraya mahupun melayan org dtg beraya. Penat jejalan la time cuti
tapi kira ok gila kenangan manis yang terakhir mungkin sama ada terakhir ke ter-last ke terjatuh ke apa ke janji hari ni had fun gila walaupun pada awal awal ingat berapa kerat je yang pergi sebab planning memang macam excited uacah anak ayam.hari kamis cuti hari malaysia nak beraya,hari isnin dah buat invitation yangg zzzzzz kalah segala galanya. Then terkejut sebab ramai la yang join awww aww :') thanxs korang .thanx for the day. Yang lain yang tak ikut tu jangan la terasa.nanti kita buat lagi 25.9 kalau nak ler -.- mesti taknak kan sebab trial jadi pak kacau heuheuheueu :)
**
Berbalik kepada tajuk post yang mereng condong ke 30 darjah,memang betul tiap kali datang raya,kita mesti pergi menziarahi orang lain untuk tanya kabar kutip duit raya takpun makan sampai perut jadi tong gas atau kapal selam. -.- Apa kena mengena dengan kaki dan beca? sejak dasarwarsa kini,kita dah muda dah besar pun masih tak mampu nak ada kenderaan sendiri [nak motor :(] sebab tu la kita kena bersyukur kat kaki kita ni.etlis kaki kita mampuss bawak kita pergi mana mana [agaknya la] lagi lagi pergi beraya ailikee! lepas dah penatkan kaki, perut pun bila kita jalan je mula la krok krak krok krak balik tanda lapar.sebab tu kita kena pergi raya rumah ke rumah jalan[g] jalan[g] cari makan . carik sepageti carik bihun supp [puhh kaya] carik mihun dua rumah carik mee kari ehem ehemm tedapnyaaa hari raya jimat kos mak mak semua patut buat macam ni [jalan jalan ziarah rumah orang lain] sebab tak payah masakk,bertandang rumah orangg peras ugut dia suruh masak sedap sedap dan lepas tu boleh la kita melantak sampai hujung nyawa ok enoying-.-' JADI apa kene dengan beca pulak? kalau engkorang nak tau beca tu = bas metro .lembap nak mampuss kalau compare beca dengan bas metro,aku rasa bas metro kalah beca menang -_- tapi kan sejak arakian ini kan,bas metro seolah olah laju macam pelesit kalah rapid kl.adakah aku ni kufur maian herdik tak tentu pasal? kah kah tapi memang lembap punnn .ishh ni yang bengang ni .nasib la dia je satu satu bas yang boleh bawak kiterg menyundal ke destinasi yang seterusnyaa hihihihi :D
"uuu sambil tengah menulis ni,terbaca dekat fesbuk ada orang tacing tak diajak.aduhai." maaf la.plan ni tak disangka sangka [ok klise] .maaf la maaf la. :/ nvm
aku penat la nak cerita sebab sedara aku nak datang ni.angap la pengalaman raya engkorang semua dengan kengkawan korang,sama dengan je dengan pengalaman raya aku.bak kata siti nurhaliza [yang sulu dia terpikat dengan aku] Biarlah Rahsia ngeheh ok bye permisi -.-' aku letak gambar la.pandai pandai la korrang soksek soksek nanti okbyetengkiuorite.
** Resident Evil soo cooll tapi tak puas mana zombie weh?sama je macam zombie kampung pisang -___- oh kena tengok lagi ni.pandai kau erh director buat cerita tak habis. hilang RM17 lagi nanti [tahun depan] ceh.*

No comments: