Tuesday, September 7, 2010

trial = keluar = makan = tidor= ber** dsb.

kenapakaubaca.[?]
" then apa seterusnya drama berlaku hihihi. i have made 8 cookies. HIHI! "-H.A

memang [bukan macam] karma kalau benda yang kita nak buat tu selalunya menjadi atau tak menjadi.karma bukan? apa maksud karma? pergi la cari sendiri kalau ka(r)ma yang lagi satu boleh aku explainkan sebagai pulau bergerak sini sana opss terkutuk hina keji pula nak dekat raya ni ngeh ngeh habis la kau jerin kupur kupur. nak cakap annoying pun tak nak cakap jengkel pun macam ya je sebab apa yang kita huha huha huga huga sebelum ni merancang sesuatu dengan deskriptifnya atau erti lain dengan teratur contohnya nak pergi ke mana, nak buat itu ini memang tak jadi [/] akan jadi lain dari segala yang dah di plan."yes aku kita tahu diri orang lain bukan mudah nak kontrol apatah lagi untuk kita membaca fikiran mereka." itu bukan karma? bukan . ngeh kalau kau tak tau apa itu karma dan aku dah penat pusing jelajah satu web cari term karma yang boleh difahamkan tapi sekali imbas memang tepahapa tah maksud karma yang dia [tah siapa siapa tah yang kasi] beri ni ::

“Apapun yang anda lakukan baik itu secara ragawi maupun melalui jalan pikiran, dari pagi hingga malam, sepanjang hari, bulan, tahun dan seumur hidup anda, semenjak anda lahir sampai mati disebut KARMA.”

Contohnya : bangun, duduk, mandi, mencuci, berjalan, berdagang, memakan, berolah raga, bersanggama, bekerja, bersembahyang, bernafas, dst. dst.

“Kesemua tindakan dan aksi yang dilakukan melalui berbagai indriyas (organ-organ tubuh penting), baik secara instinktif maupun melalui jalur pikiran yang dipengaruhi oleh rasa senang maupun tidak senang, suka-duka, dsb., disebut KARMA”.


Then betul ke apa aku bebel bebel kat atas tadi tentang karma?entah aku sebelum ini ingat karma tu dejavu [?] -.- tapi tak sanga pulak dangkal gila mind kotak fikiran aku.karma tu apa? zzzz entah tak tau den nak kobakan [cakapkan] macamano. MACAM pagi/petang tadi jugak segala nya tidak dirancang mengikut hukum karma .yang plan tu lah yang nak pergi dan yang takde kena mengena daripada 'plan' tu la yang takkan sekali pergi dan tengok tengok sebaliknya berlaku sumpah karma .[karma ke ni?] ngeh ngeh jangan bahan aku aku taktau karma tu apa [?] petang tadi sungguh manis gila la weh ingat sikit je folo last last ramai .ingat dah buhsan sebab sikit sangat taktau nak buat apa ,mesti kalau sikit kehulur kehilir muka kau heh,pergi sini muka kau lagi pergi sana muka buruk kau haha.tapi tadi ok event ada yang anggap kita tak 'sehaluan'.Kalau tak sehaluan kita sehaluan je la kan kan? buat apa nak bermasammuka pandang belakang congkak segala jadah.tali silaturahim jangan diputus. [ops terbebel] . nasib baik pilih cerita yang aku gelak nonstop tau tau jangan pilih cerita yang aku tak gelak lagi kememeh aku tak sukaa -_- bestnyaa GROWN UPS 5star bebeh. nak tau pergi tengok la der.aku malas nak buat sinop dia sebab terlalu best kot. ngeh ngeh .ada jugak la sampai nak terbukak puasa, nasib tak tertuttt ke apa tah tapi kalau kita gelak besar macam setan tu kira batal kah [??] sesi menyundal tetap berlaku tapi lagi ligat. :) oh bajet kaya dalam allet ada selepuk emas so kita decide makan keny rogers yang mata $$$ tapi dah lapar kita boleh buat apa je selain tolak bangkai kayu simen bata segala semua. lapar lapar tak tahan bahu.macam dekat mcd tapi lagi hina boleh pulak refill -_- so kiterg dari mekdi diterbangkan khas ke kenighojer untuk me'implant'kan habit merifil bestnya koya kesian kot dekat pekerja pekrja tu tapi semua bantah apa yang aku cakap hahaha :D takde talipusat hati perut langsung korang kihkhhihkhi :D dah la .aku nak kaji balik maksud karma tu kadang kadang karma tu bukannya betul ok permisi.chop,trial SpM tu karma ke atau DEJAVU?














No comments: