Tuesday, January 11, 2011

cakap orang siang siang , bila malamnya?

kenapakaubaca.[?]
"harap harap la termakbul, amin"-H.A 
 
nak pilih mana? semua cantikzzzz HAHAH



"melupakan susah dari memaafkan . tapi apa guna maaf kalau dah takde guna? buang masa dan buat dosa je."

sifat manusia mudah terumbang ambing apatah lagi aku [?] kalau dulu aku ada la 'makan hati' sikit cemburu buta tak bertempat sekarang ni macam alah bisa tegal biasa kot [?] dan aku (mungkin) tak perlukan bantuan sesiapa kecuali perenzz / femily untuk hidup la weh. jangan risau. kalau dulu aku dengkirihati dengan kau semua sekarang not anymore tunggu la lagi beberapa hari kan? aww tak main la kikis pisau cukur itu ini dan ujub dengan segalanya oh pintu neraka makin dekat [??!!!] dan sekarang nothing is evertything atau terbalik , everything is nothing.-.- nyeh bestnya memang karmatik tu la dulu mulut kau macam puaka cakap itu ini kondem orang semua tak kena , bajet kau sorang je ok sempurna boleh buat segalanya kamon la weh  tanpa __________  [isik tempat kosong dengan jawapan yang engkorang rasa seswai]  , engkau takkan dapat hidup // takkan dapat menunjuk // tak dapat kehidupan sekarang dan satu je, rahmat Allah tu penting. mungkin aku tak cakap kat sesiapa tapi mungkin jugak bebenda ni ada berkisar dalam kehidupan korang atau [aku] sekalipun. nyeh. tapiiiiiiiiii buat masa sekarang I have gain my life back , trimas Allah beri aku ketabahan kekuatan terimas semuanya yang banyak tolong :') rasa selesa sekarang . dan tak kisah orang nak kondem [walau orang tu yang kena batang hidung balik walau hidup dia jauh beribulemon better kali ganda]  , tak kisah orang nak keji belakang hina caci maki watdefax semua beta tak layan. -.-' now siapa terngadah? siapa makan cili rasa pedas? MEHUEHUEHUWHEUW

"agak agaknya memang sifat semualjadi perempuan gedik kot[?]" 

dah penat rahsia dah penat tipu itu ini dan sekarang aku malas nak banyak soal banyak bunyi , sekarang aku lagi suka single [sorang sorang ] daripada disakithatikan berulang kali dengan perempuan yang tak menentu hala tuju [hidupnya ??] . cis. Single & Unavailable. bestnye RHRTRHRHGRHRHRH!!  dah penat la , suka salah tak suka salah kalau suka dia pulak tak suka kalau tak suka dia pulak suka . macam ni la, " no women, no cry ." maaf kan penulis , penulis banyak terhutang budi simpati semua semuanya dan cukup sampai sini . mungkin kita jadi kawan je :) itu yang terbaik. pergi la mana mana yang anda suka, nak deactivate FB, nak tulis posting berjela, nak pergi jauh nun sabah sarawak , nak pergi luar negara nak larikan diri sampai hujung dunia pergila. mungkin itu lebih baik daripada hidup terseksa macam seksa [ok apa masalah?] -___- Salah penulis sebab tergedik pulak dengan perempuan // atau belum tiba masanya . ('' , ) "mungkin hanya penulis je tau , orang lain tak tau?" haaaa ini yang kita taktau ni. -.-

"tak faham betul dengan orang yang banyak carut ni , kalau kepala otai takpela . ni baru nak up memang lopekzzz la cerita dia " haihhhaaaaya.

isu semasa?  dah lama sangat terperuk dalam mulut buaya sampai tak tahu isu semasa
anak raffali menang pun aku tak tau. facebook nak tutup mac ni pun aku xtau, banjir berlaku pun aku tak tau , IPTA intake bulan 9 pun aku xtau , liverpool kalah kat MU pun aku xtau , LAGI apa isu semasa? haiyah yang aku tau menebeng jual muka eat blind salary je ke [??]!! HAHAHA kthnkbye nites.

*nampak sangat penulis suka kondem orang jugak atau penulis cakap akan kebenaran yang sukar di telan. erm?? tak tau den nak koba-kan deh. 
Dalam gapaian . hihihi tapi masih bermimpi


No comments: