Monday, January 17, 2011

kedai baru sebelah

kenapakaubaca.[?]
" hah bersedia menghadapi kehidupan tanpa life "-H.A


"balbala itu yang awak kata comel?"
-ya dari dulu lagi siapa kata aku comel , aku anggap dia perli. oh yeah tak kisah dah sekarang kene keji caci maki dan sebagainya itu bukan urusan aku , itu urusan si pengeji dan si pemerli. haih.

"dan salahkah umur jadi penentu kebahgiaan?"
-kenapa orang sekarang mata gatal sangat ? suka sangat pandang keburukan orang lain. lepas dan tengok , mula la mulut puaka berkumandang macam setanz. mungkin setanzz pun boleh letak jawatan sebab setan yang sebenar taklah sesetan mana.

OMG thaipusam ---> hari wilayah ----> CNY memang patah kaki la gamaknya.cisssss kek .
oh cakap pasal kek , teringat birthday ipan HAHA happy besday weh. kalau baik rabu ni aku gerak la OU ohhgayyhh.

eh banyak sangat nak cakap tapi busy. maklum la busy buat buat diri lifelesss. -.- kthnkbyenite

No comments:

There was an error in this gadget