Tuesday, January 25, 2011

perlu ke?

kenapakaubaca.[?]
"makin runsing"-H.A


ni macam sebab nila setitik rosak susu sebelanga la kiranya.// macam anak itik yang sekor buruk (ugly duckling)
atau sebab mulut seorang [zaman sekarang pakai jari, jari yang menulis status bukan bukan] orang lain yang terkena.  kenapa la berlaku sekarang? suka la kan? dapat menagih publisiti yang bukan bukan? orang ini batu api orang itu marah orang itu dendam suka la kan? -.- aku tak suka. lagipun aku rasa aku tak salah. bukan aku yang mulakan, aku anggap isu ni dah selesai dah habis dah luput dah hilang dalam memori aku kenapa kau nak panjang perbesarkan lagi? tengok sekarang semua dah pandang slek je kat aku kata aku ni tak reti hargai perempuan, suka tukar tukar dan itu ini apa cerita? sedih la sial. cuba siasat cuba cerita ni salah siapa?!! terus takde mood ** service currently not available ** in the end, semua akan makan 'sampah sisa pepejal' yang kau tinggalkan dan semua akan berdendam. sorry to say. ''aku tak sempurna'' mana pun, begitu jugak dengan kau. aku tak kira dah kawan rapat ke kawan biasa ke kalau nak menyindir // nak perli perli cara halus // nak ke tak nak tegur atau segala watever, buat jela. itu hak memasing. kthnkbyenites.sorry kalau ada salahsilap.

No comments: