Friday, January 21, 2011

tangga terjatuh menimpa?

kenapakaubaca.[?]
"kali ke #653625, moga moga termakbul ♥ "-H.A


 
kawan baik wa .   

after a couple of days kerja, baru terasa letih borink arghh tapi nak hasrat dan cita cita tercapai , aku mesti wajib tempuhi ok stop jangan jadi enoying HAHAH eh ok je kerja buat benda sama bagun pagi atau tengahari gosok gigi kalau ada moto naik moto kalau takde terpaksa bazirkan sejam waktu tidor aku sebab beca [metro bus] memang lembap nak mampus. then masuk kerja punch in out balbalabla layan kastemer itu ini ada yang baik sangat gedik cipan semua ada then punch out balik. -.- that is / was my routine everyday kecuali one day kalau ada off. [eh aku mengeluh ke ni? tak kan tak tak tak kan?? OK SEMUA CAKAP TAK ?] and kerja =sabtu ahad. yakni esok sebab ramai. isnin-jumaat : 'eat blind salary.' dan itulah seterusnya seterusnya seterusnyaa zzzzzz sampai 5 6 bulanzzz mungkin. tapi aku puas la. [nak sedapkan hati] :')

"mooddy gila aku hari ni kat tempa kerja tak banyak cakap tak banyak pe'el selalunya bising bising kalau aku memekak pun hanya la palsu semata , senyum pun palsu almunafikun." tempias hal cinta kawan.gengkawan yang tak sudah. OMGGGGG JB datang malaysia bulan april bulan hari lahir aku cis sibuk la.mesti ramai budak melalak songeh itu ini aww tak sabar nak tengok. ada yang pengsan kot budak sebaya yang muda setahun dari aku nak datang buat shows LALALALALALAAL [tak jeles pun ??!!] tak cukup dengan k-pop itu ini beast 2pm 2am suju but aku layan jugok samtimes -.-'

**
Diam tak diam dekat akhir bulan januari dah nak habis bulan jan dah lebih kurang 16hari aku kerja lagi 17 hari jugak gaji $$$ -.-' tangan tak sudah sudah pegang kalkulator kira itu ini maklum la pertama kali bakal pegang duit banyak banyak thihihihih ^^selama ni dalam wallet sehari rm 1 2 3 , itu dulu tahap tahap kokak dulu dan sekarang. people change as time also change. sekarang MHMEHEHMEHE cakap je nak apa? wakluu. sama je. tapi elok sikit la. "RUEHRURHEUREG bila nak lepaks sesama ni korang semua apply la cuti satu hari yang sama cis -.-" kan dah berpecah hilang semua. dulu janji kemain eh bila kita besar kita duduk rumah sewa sama sama nak? keluar sama sama nak? kerja sesama nak? balbalabla itu ini dan last last hameh dan haprak = hamprak -.-' okkkkkdah la aku merepek apa kali ni aku tahu. sekadar nak tenangkan jiwa.  kalau tak tenang mula dalam hati menangis dekat luar macam biasa. HAIYAK

'jerin, jangan lemah sangat. kau hilang dia je, belum lagi orang yang kau sayang kan?' hmmmm kthnkbyenites. teringat riuh pagi era tadi pasal ada mak tu hilang anak dia a.k.a keguguran tapi bayi dia hidup sekejap je. macam tu barulah terasa nikmat sayang kan? setakat duniawi. tak pandang la.
 
macam pegang buku kan?

"Kadang-kadang, aku turut digunakan sebagai perangkap sosial. Contohnya, kalau seorang perempuan kaya membeli Louis Vuitton, perempuan itu terus dikatakan klise orang kaya suka berbelanja yang mahal-mahal. Kalau perempuan tak beli apa-apa, pakai mudah-mudah saja, dikatakan klise orang kaya yang kedekut. Itu belum lagi kalau perempuan tu menderma dengan cek besar terpampang di dada akhbar sambil tersenyum dengan wajah yang ketat. Klise Wanita Pertama, mungkin?"---- tertarik frasa ni. memang KLISE.  

No comments: