Thursday, January 20, 2011

lepas jatuh hati mesti sakit hati

kenapakaubaca.[?]
" oh terima kasih la segalanya. apsal tak delete frens je kan??"-H.A 

 
typing mesej
"hai awak, rindu la kat awak"
5min later.
"clear text"
oh lupa, kita dah tak kawan. hmmmm
:'(

 play anna rafali-tolong ingatkan aku


"kalau hati aku boleh menangis, err bukan hati la, jantung peparu aku , buah pinggang aku tangan kaki balbalablalbal boleh menangis atau bukan aku je, // jika semua boleh menangis keluar dari mana mana bahgian badan, dah lama banjr satu dunia [??] apa masalah? nasib je la mata je boleh menangis. "
--itu pun nak tunjuk ego yang tinggi aku terpaksa tahan mata aku dari merembeskan air 'masin' dan tonyoh tonyoh mata supaya jadi merah lepas tu bubuh eyemo -.- nak elak nangis punya pasal. and exceli aku sedihhhhhhh sangat. aku sedih dekat kau dan kau.
"time aku suka dia dulu , kenapa kau nak kacau? kenapa kau saja nak bakar line? nak usyar usyar orang lain punya? oh mungkin kau tak tau yang aku ni tak suka kongsi kongsi pasangan. sebab tu aku bagi laluan kat kau. aku tak suka orang yang sama perasaan dengan aku ; yakni suka orang yang sama heh macam tak best je ingat 4shared ke apa kongsi kongsi ? -.- dan sekarang bila kau disukai kau reject pulak? aduhai. 
DAN kau, time aku suka kau , suka sangat bagi alasan , rendah diri yang karmatik lepas tu sayang semua puji semua even aku tak tunjuk depan depan aku jeles ke apa tapi dalam hati aku hanya tuhan saja tahu. al maklumlah , belum declare lagi kan."-kata kata yang aku nak cakap sejak tahun lepas pastu baru terpacul hari ni. ini pun dalam blog je. HUHERUHREURE

dan sekarang. no more point.takde sebab dan alasan lagi .hidup diteruskan lupakan yang lama walaupun susah EGRHHHH :/ nak buat camne? "mungkin aku perlu lupakan macam pakai selipar crocs yang tapaknya akan haus dan lepas tu kita ganti baru " HURHUEHEURU kejam tak? eh apa moodi moodi ni tak best la. -__- cinta buat aku moody tak tentu pasal dan sekarang apa? sekarang masa untuk korh kroh .eh jap aku belum tulis sesuatu yang pelik lagi. Hari ni taipusam day sumpah aku tak nampak langsung kelibat orang india kat ikano curve bLBALBALABLALA eh takkan semua ke batu cave?
"dan aku benci jugakk melayu celup mat salleh.pehlis la wei hidup kau tu mati masuk kubur jugak .aiyak "-.- tak payah nak riak sangat setakat wallet tebal dengan kad perut boyot acah kaya dah nak berlagak dengan aku. cis /-.- marah ni.
sumpah seriyes cakap aku tak boleh jadi sales assistant doh kalau jumpa dengan kastemer macam ni. dia dapat dosa aku pun dapat dosa. dosa mengumpat dalam hati HUAHUAHUAUHA   ok aku rindu kerja rumah . karangan etc ect math practise 4.3 abcdg biology sejarah nota i want my old life EKEKEEK dasar manusia yang tak maju kedepan. ayak.esok morning. kthnkbyenitess :D

No comments: